مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ما نژادهای مختلف اسب – اسب ربع را ارائه می دهیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سه ماهه فرعی

ربع اسب آنها چه نوع اسب هایی هستند؟ علت نامگذاری این نوع اسب چیست؟ ربع اسب برای چه مفید است؟

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نژاد سازگاری اسب ربع است که باعث شده این اسب در شاخه های مختلف سوارکاری مانند سوارکاری در فضای باز یا سوارکاری در واحدهای پلیس شهرها مورد استفاده قرار گیرد.

طبیعت لطیف کوارتر هورس برای سوارکاران مبتدی که در حال یادگیری سوارکاری هستند نیز بسیار مفید است. یکی دیگر از ویژگی های مفید این نژاد، باروری بالای آن است که برای پرورش دهندگان اسب بسیار مفید بوده و هست. این محله سال ها پرجمعیت ترین اسب بوده است و اکنون بیش از 3.2 میلیون نفر جمعیت دارد.

یک چهارم نژادی که معمولاً در مسابقات ظاهر می شوند، اسب های بزرگتر و عضلانی تر با آرواره های پهن هستند. اسب های ربع مورد استفاده در رشته های مهار و برش (سواری غربی) اسب های کوچکتر با پاهای قوی تر هستند که بسیار چابک و سریع هستند. اسب های ربع به طور چشمگیری لاغرتر و بلندتر هستند. به طور کلی تمامی نژادهای کوارتر اسب های سریع و قدرتمندی هستند که علاقه زیادی به جلب رضایت صاحبان خود دارند.

اسب های نژاد چهارم

اسب های ربع نیز به طور گسترده در سواری های رودئو، در مزارع و در نمایش ها و رویدادهای سرگرمی استفاده می شود.

رنگ کوارتر هورس بیشتر زرشکی، مشکی یا قهوه ای است که حاوی رنگ هایی است شطرنج (نوعی قهوه ای) پالومینو (طلایی) پوست گوزن و خاکستری می شود.

ویژگی خاص اسب ربع سر کوچک، باریک و کوتاه با نیم رخ صاف، سینه پهن و پاهای قوی آن است. اسب چهارم 14 تا 16 فوت ارتفاع دارد و ارتفاع سر آن 5 فوت (حدود 1.5 متر) است. اسب های ربع با دو تیپ بدنی پرورش داده می شوند. نوع باسن که دارای بدن فشرده تر و عضلانی تری است و در عین حال فوق العاده چابک است و نوع مسابقه ای (دونده) که می تواند کمی بالاتر از نوع اول باشد با عضلات نرم تر که معمولاً برای تمرین خاصی تمرین می کنند. سرعت رقابت

بیشتر بخوانید  تکنیک کاشت و نگهداری لاله های تالابی

سه ماهه فرعی

تاریخچه مسابقه اسب دوانی
در اواخر قرن هجدهم، مهاجران با نژاد اسبی مواجه شدند که ترکیبی از اسب های انگلیسی و شیکاگو، از نوادگان اسب های عرب و باربا بود. این نژاد اسب توسط فاتحان اسپانیایی به ایالات متحده آورده شد. آنها اسب های کوچک و خوش هیکلی داشتند که سریع و چابک، بسیار باهوش و مایل به کار بودند. با ظهور مسابقات سوارکاری، این اسب ها که در مسافت های کوتاه به سرعت 55 مایل در ساعت می رسیدند، به زودی توانستند یک چهارم مایل (یک ربع مایل) را طی کنند، به همین دلیل نام کوارتر یا کوارتر میلر نامیده شد. با ظهور اسب های کواترنری، طبیعت صلح آمیز آنها باعث شد که از آنها برای سوارکاری استفاده شود و به دلیل قدرتی که داشتند، خیلی زود در بسیاری از مشاغل دیگر مانند کشاورزی مورد استفاده قرار گرفتند. به نظر می رسید این نژاد اسب نیز غریزه خاصی برای کار با گله گاو دارد.

سه ماهه فرعی

در قرن نوزدهم، زمانی که مهاجران به غرب حمله کردند، کوارتر هورس یک اسب گاوچران مورد علاقه بود که به دلیل سرعت و چابکی اش برای گله داری و چابکی استفاده می شد و خیلی زود تبدیل به یک اسب گاوچران مورد علاقه برای انجام امور روزمره آنها شد. مانند بسیاری از گاوچران ها در آن زمان، وظایف روزانه آنها با اسب هایشان رقابتی شد و راه را برای آنها هموار کرد رودئو سوارکاری آماده. یک چهارم اسب ها برای بازی هایی مانند طناب گوساله، طناب های گروهی و مسابقات گردشگری سوارکاری (نوعی از ورزش های سوارکاری رودئو که در آن اسب و سوارکار باید با الگوی خاصی در سریع ترین زمان ممکن دور یک بشکه حرکت کنند). بی نظیر بود. اسب های ربع هنوز هم امروزه برای انجام چنین مهارت ها و مسابقاتی محبوب هستند.

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن مزون های لباس عروس زنجان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *