ما نمی توانیم بانک ها را ببندیم



ایسنا / اصفهان دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانکی استان اصفهان گفت: در شرایط فعلی ، تنها راه مقابله با کرونا پیروی از پروتکل های بهداشتی است ، زیرا نمی توان بانک ها را تعطیل کرد ، تعطیلی بانک ها اقتصاد را به خواب می برد و در نهایت از نظر مالی دچار مشکل می شود. معضلات اجتماعی. ”

محمد نورآزادی در گفت وگو با ایسنا ، در مورد شکایت دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه یکی از شلوغ ترین مشاغل دارای تاج ، بانک ها هستند که در اواسط قرنطینه نیز افتتاح شده اند ، گفت: ما تصمیمی نمی گیریم و ستاد ملی تاجگذاری مشخص می کند که بانک ها چه زمانی باز هستند.

وی افزود: اگر ستاد تاج ملی تصمیم خاصی داشته باشد و در استان متفاوت عمل كند ، قطعاً ما مسئولیت داریم ، بنابراین بانك ها موظف هستند طبق قوانین كشور باز باشند و ما نمی توانیم خلاف آن عمل كنیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی استان اصفهان در مورد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ضد تاجگذاری در برخی شعب بانک ها گفت: “معمولاً ممکن است برخی از افراد ماسک نزنند اما بانک ها ماسک و ضد عفونی کننده برای کارمندان و بین کارمندان و مشتریان با نایلون حذف شده است تا بتوانیم پروتکل ها را دنبال کنیم.

وی افزود: بازرس همیشه به شعب بانک مراجعه می کند و بر رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید می کند.

نورآزادی تاکید کرد: ممکن است افسران از پروتکل های ضد کرونا پیروی نکنند ، اما تنها چیزی که در حوزه قضایی ما است اجرای قانون و نظارت بر آن است.

بیشتر بخوانید  فال روزانه پنجشنبه 29 دی

وی ادامه داد: از طرف دیگر ، اگر مشتری پروتکل های مربوط به برخورد با کرونا را دنبال نکند و بدون ماسک وارد شعبه نشود ، ما به مدیران و کارمندان شعب تأکید کردیم که خدمات ارائه ندهند.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانکی در استان اصفهان با بیان اینکه در موج چهارم تاج ، اصفهان در سیاستی که انتقاداتی را به دنبال داشت ، بانک های خود را برای یک روز می بست ، گفت: متأسفانه این سیاست منجر به ازدحام بیشتر در بانک ها شده است. اما در هر صورت ، بانک ها آنچه را که سیاست کلان کشور برای مقابله با تاج انجام می دهد ، اعمال می کنند.

وی گفت: در حال حاضر موج پنجم تاج در روز پنجشنبه بسته شده است. از طرف دیگر ساعت کار تا یک ساعت است اما باید توجه داشت که در هر شرایطی نمی توانیم بانک ها را ببندیم ، زیرا اقتصاد کشور رنج خواهد برد. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید