مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماشین لباسشویی دستی! + عکس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شستن جوراب یا لباس های کوچک یکی از طاقت فرساترین کارهایی است که می توان در طول روز انجام داد و بسیاری از افراد از انجام این کار وحشت دارند. بنابراین باید راهی برای شستن این لباس های کوچک بدون کوچکترین دردسر وجود داشته باشد.

به گزارش خوانندگان باشگاه خبرنگاران، جوراب ها را بشویید یا لباس های کوچک یکی از کسل کننده ترین کارهایی است که در طول روز انجام می شود و بسیاری از افراد از انجام آن می ترسند. بنابراین باید راهی برای شستن این لباس های کوچک بدون کوچکترین دردسر وجود داشته باشد.

“جونگ ساب لی” طراح است که راه حل موثری برای این مشکل پیدا کرده است. در جدیدترین ایده این طراح چینی، ماشین های لباسشویی تا شده و در دستان شما قرار می گیرند و تنها با تکان دادن این وسیله می توانید لباس های خود را بشویید.

این ماشین لباسشویی برای شستن لباس های کوچک طراحی شده و با باتری کار می کند و قابل شارژ است. برای کار با این ماشین لباسشویی کافیست لباس ها را داخل آن قرار دهید و آن را تکان دهید تا لباس ها شسته شوند.

این دستگاه می تواند ابزار خوبی برای افراد تنبلی باشد که حوصله شستن جوراب یا لباس های کوچک خود را ندارند تا بتوانند در حین تماشای تلویزیون شستشو دهند.

این دستگاه باید تا سال 2018 وارد بازار شود و نمونه های ساده ای برای آن ساخته شده است. این دستگاه در آخرین جشنواره خانه های زیبای ایده توانست به مراحل برتر راه یابد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی و عکس های جدیدبیتا بادران شهریور 2016

 ماشین لباسشویی دستی!  + عکس

 ماشین لباسشویی دستی!  + عکس

ماشین لباسشویی دستی! + عکس

 ماشین لباسشویی دستی!  + عکس


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *