مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماسک گوجه فرنگی برای پوست های خسته و خشک

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


روش تهیه ماسک صورت گوجه فرنگی ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

روش تهیه ماسک صورت گوجه فرنگی

روش تهیه ماسک صورت گوجه فرنگی

گوجه نوعی سبزی است که منشأ آن آمریکای جنوبی بوده و در بسیاری از کشورها به سیب عشق معروف است و بعد از سیب‌زمینی پرمصرف‌ترین سبزی جهان است.

از آنجا که میزان کالری این سبزی بسیار پایین است و منبع غنی ویتامین C و مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم و فسفر و ریزذراتی مانند لیکوپن، بتاکاروتن و مولکول‌های پیشگیری‌کننده از پیری سلولی است، متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند مصرف آن را افزایش دهید.

به دلیل خواص بسیاری که گوجه دارد، متخصصان پوست و تولیدکنندگان لوازم و محصولات آرایشی نیز به استفاده از آن در مراقبت از پوست و بازگرداندن درخشش پوست در کرم‌های ضد چروک و کرم‌های ضدآفتاب روی آورده‌اند.

توجه: اگر پوستتان به گوجه حساس است از این ماسک استفاده نکنید.

هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد. می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد.

روش تهیه ماسک صورت گوجه فرنگی

این ماسک مطمئنا چهره ی شما را درخشان می کند. این ماسک برای پوست های خسته و پوست هایی که رطوبت خود را از دست داده اند خیلی مفید است.

1.5 پوست کنده شده ی گوجه فرنگی
2 قاشق غذاخوری باغور جو دو سر
2 قاشق غذاخوری ماست ساده
1 قاشق غذاخوری خیار رنده شده

تمام این مواد را در یک کاسه ریخته و به خوبی مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت 15 دقیقه روی صورت نگه دارید. بعد با آب ولرم آبکشی کنید.

بیشتر بخوانید  ۱۰ نمونه ماسک سیب زمینی برای درخشندگی پوست

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *