مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مارال فرجاد سرطان را شکست داد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مارال فرجاد وی در سال 1361 در تهران به دنیا آمد. مارال فرجاد او بازیگر سینما و تلویزیون است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد است. مارال فرجاد او با انتشار عکس هایش در کنار خواهرش اکانت اینستاگرام خود را به روز کرد.

یک سال مبارزه با سرطان

مارال فرجاد با عنوان «زن قوی» سوژه خبرنگار مجله گلامور شد.

موهام رشد کرده و امروز بهترم… خیلی ناراحت و ناراحت بودم، چون این بیماری روی صورتم و به همین دلیل بازیگری ام را تحت تاثیر قرار داده بود… تا اینکه تصمیم گرفتم به آن نقشی سخت و پیچیده نگاه کنم. در فیلم »

این بخشی از سخنانی است که مارال فرجاد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به خبرنگار مجله Glamour در مجارستان می گوید که پس از مدتی مبارزه با سرطان، تحت عنوان «زن قوی» از درمان و بهبودی خود می گوید. . چیزی که آنها را به خود جذب می کند چالش بازیگری است که چهره و بدنش مهمترین ابزار کار او در مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سال گذشته بیمار شد و پس از گذراندن مراحل سخت درمان، اکنون در وضعیت بهتری به سر می برد و امیدوار است پس از پایان دوره درمان به زودی به سینما بازگردد.

مارال فرجاد

مارال فرجاد

خلاصه ای از بیوگرافی مارال فرجاد:

نام و نام خانوادگی: مارال فرجاد

زمینه فعالیت: سینما

متولد: مرداد 1361 در تهران

والدین: جلیل فرجاد

بیشتر بخوانید  جزئیات فروش ۹ خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول قیمت

ملیت ایرانی

حرفه: بازیگر

بیوگرافی مارالا فرجادا:

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر مشهور ایرانی است.

مارال فرجاد فارغ التحصیل عکاسی است. او فعالیت سینمایی خود را به عنوان بازیگر از سال ۱۳۸۴ با فیلم «شام عروسی» آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری به دوبله نیز می پردازد. از سال دوم بازیگری را با پدرش در سریال بهاران آغاز کرد.

مارال فرجاد بعدها در چند فیلم و سریال نقش یک بازیگر کودک را بازی کرد و پس از آن مدتی به بازیگری پرداخت تا اینکه در سن 18 سالگی با جدیت بیشتری به این حرفه روی آورد و در فیلم های زیادی از جمله بازی کرد. ساختمان پزشکان و فیلم های «عاشق»، «خست دلان» و «

خانواده هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر پیکسی سینما است. خواهر مارال فرجاد مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او نیز بازیگر سینما و تلویزیون است.

ما با پدر و مادرمان دوست هستیم و روابط بسیار خوبی با آنها داریم.

رابطه پدر و دختر مارال فرجاد و جلیل فرجاد

باید به رابطه استاد فرجاد با دخترانش و همچنین رابطه دختران با پدرشان دقت کنید. آنها آنقدر صمیمی هستند که گویی دوستان صمیمی هستند و جالبتر اینکه خیلی به هم نزدیک هستند و تله پاتی خاصی بین آنها وجود دارد.

ازدواج و همسر مارالا فرجادا

مارال فرجاد متاهل است.

مارال فرجاد

آغاز فعالیت های مارال فرجاد

مارال فرجاد با کمک پدرش بازیگری را از 3 سالگی در تئاتر تلویزیونی من هستم آغاز کرد اما یک سیاهپوست از سال 1370 کارگردانی اسماعیل شنگه را آغاز کرد. او با پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید به طور جدی بازی کرد. جعفری.

بیشتر بخوانید  این خوراکی ها شما را شادتر می کند

گزیده ای از بیوگرافی جلیل فرجاد پدر مارال فرجاد:

جلیل فرجاد متولد 1320 در مرند بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربه سینمایی او بازداشتگاه در سال 1982 بود. او پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد بازیگران جوان است.

گفتگوی خوانا با مارال فرجاد:

اهل شکم هستی یا خوش طعم؟

– نه من غذاهای رستورانی را دوست دارم، اما نه در خانه آشپزی می کنم و نه زیاد غذا می پسندم.

شما واقعا آشپزی خانگی را دوست ندارید؟

– من اصلا درستش نمی کنم.

نمی دانی؟

– چرا، می دانم، اما با خودم می گویم وقتی بازیگری اینقدر کارها را سخت انجام می دهد، آشپزی برایش مهم نیست.

پس چگونه کار سختی انجام می دهید و غذا درست نمی کنید؟

– چون تنبلی من در راه است!

خوب آشپزی میکنی؟

– اگه غذا درست کنم همه میگن شاهکاره. من نمی گویم خیلی خانه دار هستم، خانه دار نیستم، من خیلی شلخته هستم. من از آنهایی نیستم که این را مثبت بدانم و بگویم خانه دار یا خانه دار هستم، اما هر غذایی را که بپزم همه دوست دارند. تنبلی من به این واقعیت برمی گردد که مدام سر کار هستم، نه در خانه، بعد از مدتی همه چیز را فراموش می کنم. مثل این روزها که در تئاتر تمرین می کنم و اگر بخواهم به آشپزی فکر کنم به درد من می خورد. به همین دلیل ترجیح می دهم از بیرون غذا تهیه کنم.

آیا شما فردی هستید که زندگی خود را برای کار می بندد یا برعکس؟

بیشتر بخوانید  جنگ جدید نفت‌کش‌ها‌ آغاز شد!

وقتی تئاتر دارم، از خیلی چیزها از جمله گشت و گذار صرف نظر می کنم، زیرا به تمرکز زیادی نیاز دارم. من حتی خیلی جاهایی که برای کارم ضروری و مرتبط نیست نمی روم و در واقع در اجرای تئاتر همه چیز برایم بسته است. اگر ساعت 9 نمایشی داشته باشم، از ساعت 5 بعدازظهر در تئاتر می نشینم. وقتی هنوز کسی آنجا نیست، من در سالن هستم و آخرین نفری هستم که می روم، زیرا تئاتر برایم مهم است. من حتی حرف ها و گلایه های زیادی می شنوم، اما از آن عبور می کنم و سعی می کنم داستانی درست نکنم. من اغلب وقتی تئاتر دارم به خانواده ام می گویم وقتی آن را می شنوم به من چیزی را که می دانم نگویید، ناراحت می شوم چون ناراحت هستم. سعی می کنم طرف مقابل را مدیریت کنم و اجازه ندهم در کارم تحت تاثیر قرار بگیرم.

چه چیزی در زندگی مانع شما می شود؟

– به معنای واقعی کلمه چیزی که من حداقل 5-6 ساعت مزاحم می شوم و درگیر می شوم مشکلات و اتفاقاتی است که برای خانواده ام می افتد. یعنی اگر بشنوم اتفاقی برای بابا، مامان و مونی افتاده، ساعت ها مرا درگیر می کند و حالم را عوض می کند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *