مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

درمان معتادان فقیر رایگان شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


معاون کاهش تقاضا و مشارکت مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر اساس آمار تنها 20 درصد معتادان موفق به ترک اعتیاد شده اند و 80 درصد شکست خورده و معتاد مانده اند.

بابک دین پرست در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی افزود: با وجود موفقیت های اندک در حوزه اعتیاد وظیفه ما نظارت جدی بر این کار است.

درمان معتادان فقیر رایگان شده است

وی با بیان اینکه برنامه اصلی این مرکز در سال جاری کاهش صدور مجوز به مراکز ترک اعتیاد و نظارت بر این مراکز است، ادامه داد: در برنامه جدید این مرکز افزایش اندک مراکز ترک اعتیاد در دستور کار قرار نگرفته است. . و فعالیت کیفی این مراکز مطلوب است.

درمان معتادان فقیر رایگان شده است

دین پرست تصریح کرد: از مرداد ماه سال جاری برای نظارت بر مراکز غیردولتی و دولتی درمان اعتیاد در کشور شیوه نامه ای ابلاغ شده و مراکز خشونت آمیز که فاقد مجوز و یا مجوز هستند نیز با آن برخورد خواهند کرد.

وی گفت: دستگاه هایی که بر عملکرد مراکز ترک اعتیاد در کشور نظارت می کنند باید وظایف نظارتی خود را نسبت به آن مراکز به نحو مقتضی انجام دهند.

دین پرست تصریح کرد: مصوبه درمان رایگان معتادان نیازمند در کشور از سوی دولت منتشر شد و بر اساس این مصوبه مراجع ذیصلاح به ویژه دانشگاه های اجتماعی و علوم پزشکی می توانند معتادان در حال انقراض را به صورت رایگان درمان کنند.

وی بیان کرد: امسال میزان اعتباری که به این ستاد برای سند جامع پیشگیری فرهنگی کشور داده شده حدود هزار میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید  کاهش وزن سریع و رسیدن به اندام ایده آل


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *