مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای چاقو خوردن دختری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیر دفتر و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تایید حادثه چاقوکشی در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بر لزوم اقدامات بیشتر تاکید کرد. گروه های مشاوره فعال در دانشگاه ها

ورالدین سلطانیان اظهار داشت: متاسفانه یک دانش آموز مورد اصابت چاقو قرار گرفت و پرستار ترم چهارم پس از مشاجره دختر همکلاسی خود را با چاقو مجروح کرد.

وی افزود: دانشجوی حمله کننده دارای اختلال شخصیت بوده و پیش از این دو ترم از تحصیل محروم شده بود. این فرد به دلیل اختلالات بدبینانه و پارانوئیدی به دانش آموز نماینده کلاس مشکوک شد که این دانش آموز تخلفات خود را به کمیسیون انضباطی گزارش کرده است.

سلطانیان در خصوص وضعیت دانش آموز چاقو خورده توضیح داد: وضعیت فعلی این دانش آموز بد نیست و تحت نظر و کنترل پزشک است، البته همچنان در بیمارستان بستری و تحت نظر پزشک است. بیمارستان.”

مدیر دفتر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از این گونه حوادث، شناسایی و نظارت بر دانشجویان دارای اختلال شخصیت و سابقه محرومیت از دانشگاه ضروری است. این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز این موارد را رصد و رصد می کند.

سلطانیان ادامه داد: لازم است گروه های مشاوره در دانشگاه بیشتر فعال باشند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بیشتر بخوانید  واژگونی خودرو به دلیل سبقت گرفتن از سمت راست جاده / فیلم -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *