مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دختر جوان بعد از تولد دوستش ناپدید شد! / آیا امیر از سرنوشت المیرا باخبر است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ایران نوشت: چند روز پیش زن و مردی میانسال با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران خواستار یافتن دختر 25 ساله خود شدند.

خانمی میانسال گفت: در یکی از شهرهای شمال غرب کشور زندگی می کنیم و یکی از روزهای دی ماه سال گذشته دخترم المیرا برای شرکت در جشن تولد دوستش از خانه خارج شد. وقتی در جشن تولدش بود به من گفت که حالش خوب است و چند ساعت دیگر به خانه می‌آیم. اما بعد از آن دخترم ناپدید شد و دیگر خبری از او نشد.

هرچه با تلفن همراهش تماس می گرفتم خاموش بود و دوستان و آشنایان از او خبر نداشتند. من برای پیدا کردن دخترم هر جا که یادت می‌آمد رفتم، اما فایده‌ای نداشت. ما از سرنوشت او خبر نداشتیم تا اینکه یک هفته پیش بسته را دریافت کردیم. بسته ای به نام المیرا که حاوی کتاب های رمان بود. وقتی به پلیس شهرمان اطلاع دادیم، اعلام کردند که بسته از تهران ارسال شده است. با این احتمال که فرستنده بسته از سرنوشت دخترم باخبر شده بود راهی پایتخت شدیم.

با شکایت این زوج میانسال، تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز و در تحقیقات مشخص شد که فرستنده بسته مرد جوانی به نام امیر بوده است. در شعبه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان مشخص کردند که چند روز پس از ناپدید شدن المیرا، وی به یکی از شرکت های تجارت اینترنتی در تهران مراجعه کرده و از آنها در مورد خرید اینترنتی سوال پرسیده است.

از آنجایی که احتمالا امیر از سرنوشت المیرا اطلاع دارد، بازپرس شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستوری برای وی صادر کرد و تحقیقات برای مشخص شدن سرنوشت دختر جوان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  تغییر این نام ها در شناسنامه امکان پذیر نیست

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *