ماجرای عجیب ضربه چاقو در لیگ برتر هندبال ایران و بیهوشی بازیکنان


تشویق کننده: درگیری و چاقو زدن در بازی هندبال تحت بیهوشی بازیکنان هندبال آورده شده است. دیدار تیم های فرازباما دهدشت و زاگرس اسلام آباد در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال با درگیری بین تماشاگران و بازیکنان و ضربه چاقو و گاز اشک آور به پایان رسید!

در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب روز گذشته در دهدشت به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که گفته می شود از ابتدا پر تنش بود، تیم دهدشت موفق شد با اختلاف یک گل تیم قهرمان لیگ را شکست دهد. در پایان این دیدار بین تماشاگران خونه به خونه و فوتبالیست های زاگرسی درگیری رخ داد که بر اثر آن چند نفر مصدوم شدند.

هوشنگ کاکلوند مربی تیم زاگرس اسلام آباد غرب با تایید اتفاقات این دیدار گفت: از ابتدای بازی تنش وجود داشت. در پایان بازی در حالی که تیم میزبان پیروز بود، نزدیک به 200 تماشاگر تیم میزبان روی زمین افتادند. دعوا به حدی بود که یکی از بازیکنان ما با صندلی به سرش اصابت کرد و بیهوش شد!

او گفت: در این بازی انگشتم شکست. مهدی طالبی بازیکن زاگرس با صندلی به سرش ضربه خورد و بیهوش شد. محمد شیربندی (بازیکن زاگرس) با ضربه چاقو از ناحیه بازو و پشت به بیمارستان رفت و اکنون مرخص شده است. تنش به حدی بود که مجبور شدیم از خود دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که “آیا پلیس یا نیروی انتظامی برای توقف درگیری در سالن وارد نشدند و آیا ضبطی از درگیری وجود دارد یا خیر؟” تلفنی که ضبط می کرد را هم شکستند. به هر حال درگیری زیاد بود و نمی دانم چگونه آن را توصیف کنم.

بیشتر بخوانید  واکنش سردار کمالی به پیشنهاد افزایش سن سربازان


دیدگاهتان را بنویسید