مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش سردار کمالی به پیشنهاد افزایش سن سربازان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


واکنش سردار کمالی به پیشنهاد افزایش سن سربازان

سردار موسی کمالی در گفت وگویی در خصوص درخواست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش سقف سنی خدمت سربازی به 20 سال گفت: سربازان یکی از مهمترین نیروهای دفاعی کشور هستند و از این رو نظامیان هستند. خدمت برای کشور ضروری است».

در این راستا ستاد کل نیروهای مسلح از هر طرح و ایده ای که منجر به ارتقای خدمت سربازی و روحیه و شرایط سربازان شود استقبال می کند.

وی گفت: مسئول بررسی طرح ها و ایده های مربوط به ارتش ستاد کل نیروهای مسلح بوده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به درخواست افزایش سن سربازی به 20 سال گفت: در حال حاضر خدمت سربازی در کشور 19 سال است و از سوی دیگر. ، دارندگان مدرک دیپلم یک سال فرصت دارند تا وضعیت سربازی را مشخص کنند، یعنی سرباز وظیفه پس از اخذ مدرک دیپلم تا سن 20 سالگی فرصت ثبت نام در دانشگاه را دارد، یعنی می تواند دو بار در آزمون ورودی شرکت کند و فرصت پذیرش در دانشگاه را داشته باشد. رشته دانشگاهی مورد علاقه او

سردار کمالی افزود: همچنین ستاد کل نیروهای مسلح با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش به دانش آموزان پسر این فرصت را داد که تا سن 20 سالگی ادامه تحصیل دهند و در مدارس روزانه ادامه تحصیل دهند، یعنی در صورت دانش آموزان برای دوره های مختلف. دلایلی مانند تحصیلات ضعیف.”

می تواند تا 20 سالگی ادامه تحصیل دهد و دیپلم بگیرد و بعد از آن یک سال دیگر فرصت دارد تا خدمت سربازی خود را مشخص کند که در این صورت فرد 21 ساله می شود.

بیشتر بخوانید  ایران در مسابقات جهانی ساحلی نهم شد

وی افزود: در این شرایط به نظر نمی رسد مراقبت های نظامی بتواند برای معدن کاران مشکلی ایجاد کند، زیرا امکانات لازم بر اساس قانون و مقررات در اختیار این افراد قرار گرفته است.

به همین دلیل می توان گفت که پروپوزال در عمل داده شد و کسانی که تا سن 20 سالگی به کنکور رسیدگی می کنند می توانند برای کنکور و حتی در موارد خاص ذکر شده تا سقف سنی اقدام کنند. از 21. آزمون ورودی.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به درخواست برخی از جوانان برای ورود زودتر به سربازی گفت: از سوی دیگر در صورت افزایش خدمت سربازی منجر به تعلیق سربازی می شود. گروهی دیگر از جوانان تمایلی به ادامه تحصیل ندارند و می خواهند زودتر به سربازی اعزام شوند تا برای آنها تعیین تکلیف شود و برای آینده برنامه ریزی کنند.

سردار کمالی درباره اینکه آیا شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه خود را برای افزایش سن سربازی به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کرده است، گفت: تاکنون هیچ طرحی به شورای کل نیروهای مسلح ارائه نشده است. شورای انقلاب فرهنگی.

لذا درخواست ما از شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که این طرح را به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کند تا پس از بررسی کاستی ها و محاسن آن تصمیم گیری شود.

وی همچنین از دستگاه های مختلف خواست هرگونه پیشنهاد یا طرح نظامی را قبل از انتشار رسانه ای به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کنند تا اقدامات کارشناسی و بررسی های لازم انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعید عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در جلسه پذیرش چالش ها و راهکارها گفت: مطمئناً از فشار کنکور بر دانش آموزان کاسته می شود.

بیشتر بخوانید  ماجرای حمله تماشاگر به دختر جوان با اسپری فلفل چه بود؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *