مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای ربوده شدن فرانسوی ها در تهران چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم; در تحقیقات کارآگاه مشخص شد متهم در فرانسه با مرد جوان آشنا شده و از عدم آشنایی وی با زبان فارسی برای سرقت ارز استفاده کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری آدم ربا فرانسوی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم از دوستان فرد ربوده شده است و برای پول اقدام به آدم ربایی کرده است.

سرهنگ کارآگاه «علی ولی پور گودرزی» اظهار داشت: تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده ربوده شدن یک شهروند فرانسوی در دستور کار چهارمین کارآگاه پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد مرد فرانسوی پس از خروج از منزلش در غرب تهران در حالی که ارز حمل می کرد توسط یک سرنشین یک دستگاه خودروی شاسی بلند ربوده شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی به صورت جداگانه انجام و در گام نخست دوربین های نظارت تصویری در محل وقوع جنایت مورد بررسی و بررسی قرار گرفت. کارآگاهان با مشاهده پلاک خودروی مذکور هویت مالک را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: با کسب این اطلاعات کارآگاهان با هماهنگی مراجع قضایی به مخفیگاه متهم رفته و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در کمترین زمان ممکن فرد ربوده شده را پیدا کردند، گفت: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم آدم ربایی به جرم سرقت پول و دریافت پول از خانواده اش اعتراف کرد.

گودرزی تصریح کرد: در تحقیقات کارآگاه مشخص شد متهم در فرانسه با مرد جوان آشنا شده و با استفاده از عدم آشنایی وی با زبان فارسی اقدام به ربودن وی برای سرقت ارز کرده است.

بیشتر بخوانید  دلیل نورهای رنگی عجیب در آسمان هند چه بود؟ + فیلم

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز شعور پلیس است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *