مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس های عاشقانه از مهران مدیری کمدین معروف ایرانی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهران غفوریان (زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او در ابتدا فارغ التحصیل نقاش بود اما با بازی در سریال «اسمایل سوم» وارد عرصه تلویزیون شد. سپس با کارگردانی سریال «زیر آسمان شهر» از سال 1392 به شهرت بیشتری رسید. از آثار او می توان به فیلم هایی مانند داش آکل و ما همه با هم هستیم و سریال هایی مانند Der Marginal و Blue Nissan اشاره کرد.


بازیگر مرد / مهران گفوریان

غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. او بازیگری را با کارگردانی مسعود رشیدی با سریال طنز «اسمایل سوم» آغاز کرد. و خیلی سریع وارد عرصه کارگردانان تلویزیون شد. از سال ۱۳۷۶ برنامه گلها و به دنبال آن حرف تو حرف را ساخت و سپس در سال ۱۳۷۷ با مهران مدیری همبازی شد.


بازیگر مرد / مهران گفوریان

سپس این چند نفر را که در میان مردم به هجیرس معروف بودند، کارگردانی کرد. پس از آن او شهری زیر آسمان ساخت که آغاز هر سریال شبانگاهی تلویزیون بود. با موفقیت این مجموعه ساخت سری دوم و سوم آن را آغاز کرد. سپس در سال 1361، گفوریان شروع به تصویربرداری سریال 90 شبه دیگری به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که پس از پخش چند قسمت توسط مدیر وقت گروه فیلم و سریال، پنجه سیمه لغو شد. پس از آن بیشتر به بازی در فیلم ها و سریال ها پرداخت و تنها یک موزیک ویدیو به نام «من پلیس نیستم» را ضبط کرد. تا اینکه در سال 1374 در حین ساخت سریال همسایه ها، پس از شکستگی پای کارگردان سریال آرش معیریان و امتناع از ادامه کار، گفوریان کارگردانی کار را بر عهده گرفت و از همان ابتدا به تصویربرداری پرداخت.

بیشتر بخوانید  چه کسانی حاج سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند ؟


بازیگر مرد / مهران گفوریان

غفوریان در سال 1393 طی مسابقه بهترین خندوانه برنامه خندوانه موفق شد به مرحله نهایی راه پیدا کند و به همراه امیرمهدی جهله مقام اول را کسب کند.

غفوریان در 26 مهر 1400 سر صحنه سریال آبی نیسان دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان فردای آن روز تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.


بازیگر مرد / مهران گفوریان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *