مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای حواله خودروی خارجی به اعضای تیم ملی فوتبال ایران – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ثبت نام ایران خودرو بهمن موتور خرید هوالا خودرو سامان کودوس فرهاد مجیدی سردار آزمون در مطلب بعدی.

انتقاد تند قهرمان جهان از وزارت ورزش: ما از این تبعیض ناراحتیم.
اولین واکنش ها به حواله واردات خودروی نماینده

قهرمان دو ساله سبک آزاد جهان می گوید کشتی گیران برخلاف بازیکنان فوتبال، هیچ توجهی در آستانه جام جهانی نمی بینند.

بی شک می توان از کامران کاسم پور به عنوان یکی از ستارگان این روزهای کشتی ایران و جهان نام برد; کشتی گیر جویباری که با صعود به وزن 92 کیلوگرم از زیر سایه حسن یزدانی خارج شد و در دو سال اخیر خود را بی بدیل نشان داد.
اوج اقتدار کامران در مسابقات جهانی 2021 و 2022 رویارویی وی با کشتی گیر آمریکایی «جی دن کاکس» بود که پیش از این چندین بار مقابل حریفان ایرانی پیروز شده بود اما قاسم پور با ورود به میدان در دو سال متوالی کاکس را شکست داد. که حتی او این کشتی گیر آمریکایی نیز سبک کشتی کامران را ستود.
کامران قاسم پور که چند روز دیگر به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی راهی جام جهانی آمریکا می شود، بعد از قهرمانی اخیر وعده های زیادی از جمله استخدام در آموزش و پرورش شنید که هنوز به اکثر آنها عملی نشده است.
در آستانه سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا، دقایقی با کامران کاسم پور گفت وگو کردیم؛ کشتی نیز مانند بسیاری دیگر از قهرمانان غیرفوتبالی، از جوایزی که در جام جهانی به فوتبالیست ها داده شد، شوکه شد. البته کامران هم مثل محمدرضا می گوید مخالف پاداش دادن به فوتبالیست ها نیست و می گوید که کشتی به عنوان اولین ورزش کشور باید خیلی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان -

جام جهانی را می بریم، حواله قبول نمی کنیم!
واقعیت این است که ورزشکاران هر رشته ای به اندازه آنها سخت کار می کنند. حالا چه در فوتبال چه در رشته های دیگر. قهرمانان و قهرمانان ورزش ملی ایران در همه رشته ها برای من قابل احترام هستند و هر جایزه و دستمزدی بگیرند خوشحال هستند. مشکل ما این است که نگاه مسئولان به ورزشکاران یکسان نیست. انگار ما بچه های خوانده این ورزش هستیم. اگر تیم فوتبال در جام جهانی باشد، چند روز دیگر باید در جام جهانی آمریکا شرکت کنیم. اما همین مسئولانی که به فوتبالیست ها حواله ماشین می دادند اگر کشتی گیران در جام جهانی قهرمان شوند چنین پاداشی به آنها می دهند؟

ما در راه جام جهانی هستیم، اما هیچ کس اهمیتی نمی دهد
مسئولان باید صادق باشند. اگر جایزه و بودجه ای هست باید برای همه باشد. دیدن تنها یک رشته و نادیده گرفتن بقیه موضوعات فقط مایوس کننده است. کشتی در 70 سال اخیر گل سرسبد ورزش ایران بوده و همواره بهترین نتایج و مدال ها را در مسابقات جهانی و المپیک کسب کرده است. جالب است که همه مسئولان برای حضور در کنار تیم ملی به قطر سفر کردند اما چند روز دیگر به مسابقات جهانی می رویم و هیچکس زحمتی برای آمدن به خانه کشتی نداشت. حداقل بیایید و از ما بپرسید اگر مشکلی دارید. و آنها ما را تکذیب می کنند و این عادلانه نیست.

* ما فرزندان خوانده این ورزش هستیم
تبعیض دولت بین ورزشکاران و قهرمانان خیلی ها را ناراحت کرده است و حرف هایی که من می زنم فقط حرف من نیست و از دیروز قهرمانان زیادی برای ابراز ناراحتی با من تماس گرفتند. ما عرق می ریزیم و مبارزه می کنیم، اما آنها با ما مانند یک فرزند خوانده رفتار می کنند.

بیشتر بخوانید  گل سوم رئال مادرید به چلسی امشب

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *