مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای جنجالی پیوستن عمو پورنگ به بی بی سی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


عمو پورنگ میره بی بی سی؟

دلگرم کننده: خبر عجیبی از حضور داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ در بی بی سی در فضای مجازی منتشر شده است.

عمو پورنگ در واکنش به اخباری مبنی بر اینکه در حال آماده شدن برای ترک تلویزیون است و بی بی سی با او در بوق و کرنا می کند و به زودی خواهد رفت، گفت: همه بچه های این مملکت برای من عزیز هستند که من جایی نمی روم. جلوی دوربین خارجی

داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ 20 سال است که برای بچه ها برنامه ریزی می کند. به گفته خودش خیلی ها با او بزرگ شده اند و امروز تشکیل خانواده داده اند.

خیلی ها معتقدند پورنگ همان پورنگ نیست و بی انگیزه است. داریوش فرضیایی صحبتی را آغاز کرد که چرا هنوز در میان این همه چهره جدید و گروه برنامه ساز کودک، خانواده ها و کودکان زیادی او و اجراهایش و حتی او و سریال هایش را دوست دارند.

از طرفی چرا این همه شبکه های خارجی در مورد او شایعه می سازند و از طرفی دیگر چرا برنامه زنده با بچه ها اجرا نمی کند؟

او به تمام این سوالات پاسخ داد و جزئیات آن را در ویدیو مشاهده می کنید. البته متن آن به شرح زیر است:

بگذار تو را بیشتر عمو پورنگ صدا کنم تا داریوش فرضیایی! زیرا اکثر کودکان و حتی جامعه شما شما را با این نام می شناسند. چرا بچه ها و خانواده ها با وجود این همه دایی و خاله هنوز شما را دوست دارند؟ از شما انتظار دارند مثل قبل با بچه ها برنامه داشته باشید. تو چطور

من هم دوست دارم بچه ها کنارم باشند. راستش من همیشه جلوی دوربین بودم. خود مردم داریوش فرضی را دیدند. برنامه را با تمام وجود اجرا کردم و از صمیم قلب با بچه ها در ارتباط هستم. می خواستم سادگی و صداقت نیاتم را به بچه ها نشان دهم. فکر می کنم این دوربین و این لنز متوجه این موضوع شده اند.

من جدا بافته نشده ام!

نمی خواهم بگویم من آدم صد در صدی جلوی دوربین هستم. حتی اگه بگم دروغه! اما به صراحت می توانم بگویم که 70 درصد آنطور که هستم جلوی دوربین بودم. چون بالاخره با بچه ها زندگی کردم و کار جلوی دوربین 30 درصد با زندگی واقعی فرق دارد. مردم دوست دارند با کسانی روبرو شوند که به عنوان مجری، هنرمند و توسعه دهنده در مقابل آنها ایستاده اند. سعی کردم از خود مردم باشم و حتی در اجرا هم منزوی نباشم.

بیشتر بخوانید  بابک جهانبخش بهترین هدیه ای که گرفته را فاش کرد!

می خواستم رابطه خوبی با مادرم نشان دهم

وقتی وارد صفحه اینستاگرام داریوش فرضیایی در فضای مجازی می شویم، می بینیم که بیشتر اتفاقات مربوط به مادر و خانواده اوست. رویدادهای آموزنده را به صورت کلیپ ضبط می کند و می گذارد …

من اصلا این موضوع را به مادرم نمی گویم. مادرم تمام سرمایه زندگی من است. می خواستم یک رابطه عاطفی زیبا، سالم و خوب از زندگی ام با مادرم را به تصویر بکشم. دانستن اینکه به عنوان یک سلبریتی با مادر و خانواده ام چه کار دارم می تواند برای مخاطبان من نکته آموزنده و تاثیرگذاری باشد. الحمدلله رابطه من با مادرم به عنوان کسی که مرا بزرگ کرده و بر من حقی دارد بسیار خوب است.

مخاطبان من باید بدانند که برای موفقیت حتماً به دعای مادر و پدرشان نیاز دارند


عمو پورنگ برای رفتن به بی بی سی اعلام آمادگی کرد؟!

سعی کرده ام از طریق این کلیپ ها آموزه های اخلاقی را به صورت غیر مستقیم ارائه کنم. اینکه بتوانید با مادرتان معاشرت کنید و به او احترام بگذارید. او دردمند و همدم واقعی بدون غش بود. آنچه کودکان برای موفقیت باید بدانند لذت مادر و پدر است. اگر آنها می خواهند رویاهای خود را محقق کنند، یکی از این کلیدها مادر و پدر هستند. همیشه سعی کردم دعای خیر مادرم برای رسیدن به اوج موفقیت داشته باشم. به همین دلیل سعی کردم آن زیبایی و روابط خوب را در این کلیپ ها به تصویر بکشم.

عمو پورنگ قبلا خیلی سرزنده و سرحال بود. اما این روزها ما آن همه انگیزه و شادی را در ظاهر و رفتار خود نمی بینیم. چی شد؟

چون من هم مثل تو نگرانم. چون من هم مثل شما در جامعه ای زندگی می کنم که مشکل دارد. من فیلم بازی نمی کنم شما می گویید من مثل قبل نیستم، سوال درست و جایی است.

مطمئناً قبلاً نه. همه ما در یک مکان زندگی می کنیم. حتی اگر از هر نظر مرفهی باشید، اما مسئله روحی و عاطفی به مال، پول و دارایی مربوط نیست، به وضعیت جامعه و فرد مربوط می شود. متأسفانه، این دیدگاه اغلب باعث می‌شود که وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می‌رسد، ما را تحت تأثیر قرار دهد. هر وقت بلند می شوی از صبح تا شب به بچه ها سرایت می کند و این اجناس گران شد و اتفاق افتاد; این چیزها و اتفاقات واقعا ربطی به بچه ها ندارد.

بیشتر بخوانید  پایتخت سانسور نشده است !

متاسفانه بچه ها هم دچار این اضطراب ها شدند. دیدم بچه ها وارد موضوعاتی شدند که ربطی به آنها ندارد و نباید در این دسته بندی ها قرار بگیرند و نباید بدانند. در نتیجه من هم مثل آنها برنامه نویس شدم. من در گذشته به این موضوع اهمیت ندادم. راستش من خیلی تیترها را نگاه نمی کنم، خیلی به تیترها توجه نمی کنم. بخاطر کارم! من نمی خواهم زیر بار کارم بیفتم. شما می گویید این عمو پورنگ سنش هم نیست. اولاً بلوغ در راه است و دوم اینکه بپذیرید دیگر مثل قبل نیست.

بارها تکرار کرده اید که کودک را جدی نمی گیرند یا فرش قرمز را برای کار کودکان پهن نمی کنند…

من همیشه می گویم و می گویم که احساس می کنم بچه را باید جدی گرفت و فرش قرمزی که گفتم به طعنه قبول دارم برای فیلم های بزرگسال است. چون جشنواره کودک را می بینید، دستاوردهای زیادی نمی بینیم. من فقط به خودم فکر نمی کنم! باید با هر کسی که در کار کودک موفق است، تماس گرفت. این به نگرش دوستان عزیز مدیران، سرمایه گذاران و حامیان برمی گردد.

به همین دلیل گفتم هرکسی می تواند از یک بچه حمایت کند تا این کار را انجام دهد. چون برنامه آینده را فرزندان ما می نویسند، داستان و آینده سرنوشت این کشور را همین بچه ها می نویسند. باید جدی گرفته شود؛ او در همه جای دنیا بچه اول است و باید اینجا باشد. چیزی جز این نیست اگر نه، در آینده صد درصد ضرر خواهیم کرد.

* مدلی با دقت و بدون حاشیه یا بهتر است بگوییم سلبریتی که هرگز مخاطبانش را به حاشیه نمی برد. آیا عمو پورنگ خود را سلبریتی می داند؟

سرم در تجارت است. من حتی یک آزادی خواه هم نیستم! دعای مادرم بود و همیشه سعی می کردم کارم را انجام دهم. من کارم را بلدم و می توانم در مورد کار کودک نظر بدهم و کاری انجام دهم. در حالی که من نگران هستم، دغدغه اصلی من کودک است.

شما به دنبال حاشیه نیستید، بلکه یک حاشیه به دنبال شماست. مثلا همین بخش خبری بی بی سی که اخیراً در کودکی کار می کرد می گفت داریوش فرضیایی در راه است یا اینکه عده ای می گویند می خواهد فیلمی کار کند یا برود هند؟

بیشتر بخوانید  پوستمان را رها کن، پوستمان رها نمی کند

من کشورم را دوست دارم. من یک بچه ایرانی را دوست دارم. اصولا سرمایه من بچه های این مملکت هستند. من از هر کاری که می توانم صرف نظر می کنم زیرا عاشق کار کودک هستم. کار کودکان در کشور ما باید جدی گرفته شود. افرادی مثل ما باید با انگیزه بیشتری کار کنند. کجا می خواهم بروم و کجا زندگی می کنم؟ زیباترین زندگی با مادرم است، تمام زندگی من مادرم است و همه فرزندان این وطن برایم آنقدر عزیز هستند که سعی می کنم این بچه ها را از دست ندهم. من این بچه ها را دوست دارم و برایشان وقت پیدا می کنم. دوست دارم کسانی که مدیران ما هستند از ما قدردانی و حمایت کنند تا بتوانیم کارمان را به خوبی انجام دهیم.

بعد از پایان سه گانه «گل و بلبل» چه کار جدیدی از عمو پورنگ خواهیم دید؟

ما فکر می کنیم چیزی متفاوت از Cveta و Slavuj است. چون محله گل و بلبل آنقدر کشش و ظرفیت داشت.

هیچ کس در رادیو برنامه زنده من را متوقف نکرد

برای همان کلیدی که اپلیکیشن لایو دیگر به شما نمی دهد حاشیه ای برای شما ایجاد شده است. چی شده چرا برنامه زنده نداری؟

برنامه زنده قبلاً تنش زیادی داشت و احساس می کردم باید از مسیر خارج شویم و حرفه ای به آن نگاه کنیم. به خاطر حاشیه ها نمی خواهم دخالت کنم. شغل من مهم است. برنامه را در آن زمان با توجه به سبکی که آوردم پخش کنید. من نمی گویم این افتخار من است.

اینجا احساس کردم به این سبک کشیده شده و ظرفیتش را دارد. به همین دلیل وارد عرصه تولید شدم و البته بازتاب های خوبی هم داشتیم. تماشاگران هم تجربه سریال سازی را دوست داشتند. ربطی به این حواشی ندارد، سال هاست که دنبال مشاغل مختلف هستم. خدا را شکر تا کنون هیچکس در صدا و سیما چیزی به من نگفته و برنامه زنده یا تولیدی من را قطع نکرده است. من عاشق کارم هستم و باید زندگی را شروع می کردم اما الان فقط به سریال فکر می کنم.


جداکننده خط


بیشتر

تصاویر تولد عمو پورنگه چند ساله بود؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *