مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای جانی دپ و امبر هرد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


داستان جانی دپ و امبر هرد نتیجه محاکمه جانی دپ و امبر هرد و ضبط محاکمه جانی ادامه مطلب.

دادگاه تجدید نظر جانی دپستاره هالیوود، توسط همسر سابقش، در 11 آوریل (دوشنبه، 22 آوریل 1401) در شهرستان فیرفکس، ویرجینیا آغاز شد.

در جریان بازجویی، دکتر و پرستار دیروز (دوشنبه 29 آوریل 1401) شهادت دادند که امبر هرد نوک انگشت جانی دپ را برید و آنها باید به دنبال قطعه بریده شده بگردند.

به گفته شاهدان عینی، این اتفاق در مارس 2015، زمانی که او یک ستاره سینما بود، رخ داد چارلی و کارخانه شکلات سازی من ادوارد قیچی برای ضبط قسمت پنجم سریال دزدان دریایی کارائیب در استرالیا بود.

دپ همسر سابقش را متهم کرد که انگشت میانی او را با پرتاب بطری به سمت او قطع کرده است. اما هرد ادعا می کند که دپ احتمالاً با شکستن تلفن باعث یک فاجعه شده است. وکلای هرد همچنین پیامک هایی ارسال کردند که در آن دپ اعتراف کرد که انگشت خود را قطع کرده است.

بازیگر سینما اکوامن من لیگ عدالت او در این دادگاه مدعی شد که دپ در آن دعواها او را مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار داده است.

دیوید کیپرپزشک شخصی دپ می گوید که او را صدا کردند، به خانه دپ رفت، زخم او را تمیز کرد و او را به آمبولانس برد. او همچنین شهادت داد که از کارکنان خواسته است که به دنبال تکه بریده انگشت دپ در خانه بگردند و آشپز دپ در نهایت آن را پیدا کرد.

کیپر با اشاره به اینکه خون و شیشه شکسته در خانه ریخته شده است، گفت: “رئیس تکه ای از انگشت دپ را در آشپزخانه پیدا کرد.”

بیشتر بخوانید  «آسانسور نداره» در خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود -

تخلیه کننده همچنین شهادت داد که هرد در آن زمان در خانه بود و ناراحت به نظر می رسید، اما متوجه هیچ آسیبی به بازیگر زن نشد.

دبی لویدپرستاری که با کیپر کار می کرد نیز شهادت داد که یکی از کارکنان خانه انگشتی را پیدا کرده و به آمبولانس آورده است.

کیپر و لوید استخدام می شوند تا به دپ کمک کنند تا تسلیم شود.

جانی دپ 57 سال و ابر هرد این زن 34 ساله پس از چهار سال آشنایی در فوریه 2015 در لس آنجلس ازدواج کرد و در سال 2017 طلاق گرفت. روابط زناشویی این زوج هالیوودی در این دو سال به شدت متشنج بوده و حتی با توهین و درگیری فیزیکی همراه بوده است. آنها تاکنون یکدیگر را متهم به درگیری کرده اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *