مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای برد اسماعیل حلالی در رختکن تیم امید پیروزی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حلالی به امید برد این بازیکن را شکست داد

تشویق کننده: هفته گذشته اتفاق عجیبی در باشگاه پرسپولیس افتاد و سرمربی این باشگاه یکی از بازیکنان تیمش را در رده پایه شکست داد و به همین دلیل محروم شد.

در میان اخبار جدید تیم های پایه، این خبر بسیار عجیب و شگفت انگیز است. اسماعیل حلالی سرمربی تیم امید که به دلیل مشکلات مالی و نقل و انتقالاتی در این باشگاه توانست در سه فصل اخیر بازی های خوبی انجام دهد و بازیکنان جوان و تاثیرگذاری را معرفی کند، حالا وارد ماجرای عجیبی شده است.

در دیدار هفته گذشته تیم امید بین اسماعیل حلالی و پدر یکی از بازیکنان درگیری لفظی رخ داد که بعداً به رختکن تیم امید پرسپولیس کشیده شد.

در این دیدار پدر این بازیکن بارها تیم امید پرسپولیس و سرمربی تیم را مورد هدف قرار داد که واکنش اسماعیل حلالی در پایان بازی را به دنبال داشت. مربی تیم امیدا که به شدت از فحاشی خانوادگی این فرد گلایه داشت قصد برخورد با وی را داشت که موضوع از طریق محیط حل شد.

اما زمانی که حلالی می خواست به رختکن برود، این فرد با اعلام اینکه 10 میلیون برای پسرش هزینه کرده، با سرمربی تیم امید پرسپولیس سوء تفاهم کرد، پرداخت کرد که عصبانیت او را بیشتر کرد. حلالی وارد رختکن می شود و فرزند آن فرد را می بیند و بعد از اینکه با عصبانیت به او می گوید این مبلغ را به چه کسی بدهکار است و جایی برای این سوالات در تیمش نیست، منتظر جواب نمی ماند و او را می زند.

بیشتر بخوانید  چهره های سرشناس ایرانی متولد 30 دی ماه+ تصاویر

این اتفاقات حالا منجر به محرومیت سرمربی موفق تیم امید از ابتدای هفته گذشته شد و باشگاه پرسپولیس برای مدت کوتاهی او را از ورود به این تیم منع و به عنوان منتخب تیم دربی جوانان جایگزین او کرد. یک بازی. اقدامی که به مذاق بازیکنان این تیم خوش نیامد با پیراهنی که نام اسماعیل حلالی روی آن نوشته شده بود به دربی آمد. باید دید پس از این اتفاق عجیب مدیران پرسپولیس چه تصمیمی خواهند گرفت.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *