مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لیست قیمت جدید لبنیات + جدول منتشر شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قیمت جدید لبنیات

تشویق: قیمت لبنیات در تابستان 98 افزایش یافت.

دبیر ستاد تنظیم بازار از افزایش قیمت لبنیات به منظور افزایش قیمت شیرخام خبر داد و گفت: در هفته های اخیر و پس از انتشار این آیین نامه، قیمت سه محصول لبنی مانند شیر، ماست و پنیر نیز افزایش یافته است.»

به گزارش ایسنا، اواسط خردادماه امسال رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت های پیشنهادی جدید خود را برای افزایش 14 درصدی قیمت لبنیات به مصرف کننده و تولیدکننده ارائه کردیم. حفاظت. سازمان پس از بررسی و تایید این سازمان جهت تایید و ابلاغ به مرکز تنظیم بازار ارسال می گردد.

در همین رابطه عباس قبادی – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر ستاد تنظیم بازار – به ایسنا گفت: ماست و پنیر.. هر کدام از این محصولات در اندازه ها و حجم های مشخص شده قیمت متفاوتی دارند و بر این اساس طبق مقررات، قیمت این محصولات لبنی در سایزهای دیگر توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تعیین و منتشر می‌شود. متناسب با وزن و درصد چربی

وی گفت: قیمت محصولات لبنی در سایر استان ها بر اساس میانگین قیمت خرید شیرخام صنایع لبنی و بر اساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان در محدوده قیمت های منتشر شده تعیین می شود.

لیست قیمت جدید لبنیات

لبنیات افزایش یافت + جدول قیمت


بیشتر بخوانید  عکس های شخصی و جدید نسرین مقانلو / مرداد 93
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *