مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لحظه وحشتناک نجات جان کودک غرق شده در رودخانه + فیلم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ویدیویی که در شبکه اجتماعی توییتر تبدیل به ویدیوی داغ شده، لحظه نجات پسر بچه است. غرق شدن نشان می دهد که این پسر در رودخانه نزدیک کروکدیل در حال غرق شدن بود که توسط مسافران قایق نجات یافت.

در ویدئویی که یک شاهد عینی با موبایل گرفته است، این پسر در وسط رودخانه و در حال مبارزه با مرگ دیده می شود. در این ویدیو، او در حالی که سعی می کند روی رودخانه خروشان شناور بماند، فریاد کمک می زند. در این میان تعدادی کروکودیل در اطراف این کودک دیده می شود.

خوشبختانه هم خانه های داخل قایق که شبیه تیم امداد است به موقع رسیدند و این پسر را به قایق منتقل کردند. در این ویدیو یکی از سرنشینان قایق دیده می شود که دست پسر بچه را گرفته و او را از رودخانه بیرون می کشد.

در حالی که برخی از کاربران محل حادثه را رودخانه چمبال عنوان کردند، هنوز محل دقیق حادثه مشخص نشده است. این ویدئو توسط افسر پلیس هندی ساچین کاوشیک در توییتر منتشر شده است. او در توضیح این ویدیو نوشت: «این صحنه واقعی شبیه به فیلم است. این کودک در حالی که کروکودیل ها پشت سر او بودند در خطر غرق شدن در رودخانه چمبال قرار داشت. تیم نجات در بهترین زمان ممکن به محل رسید و کودک را نجات داد. درود بر آنان باد».

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه شد و بسیاری از واکنش سریع تیم امداد برای کمک به این کودک تمجید کردند.

بیشتر بخوانید  کمبود واکسن و امکانات پزشکی در این استان در حال ایجاد یک فاجعه است -

باید بگویم؛ هند یکی از کشورهایی است که گاهی خبر حمله کروکودیل به مردم محلی در رودخانه هایش خبرساز می شود. اما این بار این کودک بسیار خوش شانس بود که از دو حادثه غرق شدن در رودخانه جلوگیری کرد حمله کروکودیل نجات یافت

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *