مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیس الحزالی: حمله سفارت آمریکا به کاتیوشا موضوعی مقاومت نیست

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، قیس الحزالی در توئیتی نوشت: “تا برخی احزاب را با برگها اشتباه نگیرید. ما گزارش می دهیم که کمیته هماهنگی مقاومت هنوز پاسخی به سفارت آمریکا (در عراق) در این معادله نداده است ، با توجه به اینکه اگر سفارت آمریکا وارد این معادله شود ، گروه های مقاومت از موشک های کاتیوشا استفاده می کنند. با وجود سلاح های دقیق اثبات شده در روزهای اخیر

الحزالی ادامه داد: خداوند همه مقاومت ها را زنده نگه دارد. انتقام خون شهدا امانتی است که بر دوش ماست ، تا وقتی همه اشغالگران آنجا را ترک نکنند ، از آن دست نخواهیم کشید.

صبح امروز ، منطقه سبز بغداد توسط سه موشک کاتیوشا از یک گروه ناشناس مورد حمله قرار گرفت.

مرکز اطلاعات امنیتی عراق صبح روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت که منطقه سبز در بغداد (محل استقرار سفارت آمریکا) سه موشک کاتیوشا را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از نیروهای امنیتی عراق ، این حمله در ساعت 2 بامداد به وقت محلی انجام شد.

اولین موشک مهم در نزدیکی مقر آژانس امنیت ملی عراق سقوط کرد. نفر دوم در میدان اجتماعات و سومین در منطقه مسکونی شیخ عمر که به یکی از اتومبیل های شهروندان آسیب رساند.

در هفت روز گذشته این دومین بار است که مراکز آمریکایی مورد حمله قرار می گیرند. از پایگاه عین الاسد (که در چهار روز گذشته دو بار هدف قرار گرفته است) تا سفارت آمریکا در بغداد (دو بار در سه شب گذشته) و پایگاه آمریکا در فرودگاه اربیل (حمله سه شنبه شب) و منفجر شدن چندین نفر کاروان ایالات متحده ائتلاف را بمب گذاری می کند.

بیشتر بخوانید  دولت آینده برای حل مشکلات معیشتی مردم همه تلاش خود را انجام خواهد داد

در آخرین حادثه قبل از حمله در منطقه سبز بغداد صبح امروز ، برای دومین بار در 72 ساعت چهارشنبه ، حمله به پایگاه عین الاسد در پایگاه نظامی ایالات متحده در استان الانبار در غرب عراق گزارش شد .

بر اساس گزارش های اولیه ، این حمله با 14 موشک انجام شده و سه نیروی ائتلاف آمریکایی زخمی شده اند. ائتلاف می گوید زخم ها سطحی است.

از زمان حمله روز دوشنبه ، این 72 بار برای دومین بار است که عین الاسد مورد حمله موشکی قرار می گیرد و سه شنبه شب یک عملیات جداگانه توسط سه هواپیمای بدون سرنشین ناشناخته به پایگاه آمریکا در شرق عراق انجام می شود.

ده ها حمله به مواضع ایالات متحده در سال جاری به روش های مختلفی انجام شده است ، از مین های کنار جاده گرفته تا کاروان های نظامی آمریکا یا حملات موشکی و پهپادی گرفته تا پایگاه های اشغالگر آمریکا در عراق.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *