مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قوی ترین و خطرناک ترین قهوه جهان را بشناسید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قهوه مرگ، قوی ترین قهوه دنیا

قوی ترین قهوه جهان شاید یکی از جذاب ترین موضوعاتی باشد که بسیاری از دوستداران قهوه به دنبال آن هستند. در مورد کافئین، عنوان متعلق به Death Vish Coffee of Death Vish است که آمریکایی ها برای اولین بار آن را در یک تبلیغ 30 ثانیه ای در سال 2008 معرفی کردند. قیمت این قهوه در ایران بسیار بالاست و تقریبا 90 درصد قهوه ای که با این نام به فروش می رسد تقلبی است.

کافئین یک مسئله مهم برای بسیاری از دوستداران قهوه است و بسیاری از افراد دوست دارند از قهوه با محتوای کافئین بالا استفاده کنند.
جالب است بدانید که قهوه استاندارد استارباکس حدود 9 میلی گرم کافئین دارد در حالی که این مقدار در رویای مرگ 54 میلی گرم است که لقب قوی ترین قهوه جهان را یدک می کشد که بیش از 6 برابر کافئین است!!


شخصی به نام مایک براون “مایک براون” در سال 2008 زمانی که یک حسابدار معمولی در یکی از شرکت های نیویورکی بود، به دلیل مشکلاتی کار خود را رها کرد و سعی کرد مسیر دیگری را در پیش بگیرد.
به همین دلیل براون زمان زیادی را در کافه ها می گذراند و هر روز در تبلیغات به دنبال راهی برای یافتن شغل جدید می گشت و آنقدر در کافه ها حضور داشت که تصمیم گرفت خودش کافه باز کند.


 قهوه مرگ می خواهد

اما پس از مدت کوتاهی، براون حتی نتوانست اقساط وامی را که گرفته بود بازپرداخت کند، بنابراین تصمیم گرفت. برای جبران برخی از هزینه های قهوه، سعی کنید محصولات و قهوه را به صورت آنلاین بفروشید.
براون شروع به فروش محصولی کرد که بسیاری از مشتریانش آن را دوست داشتند و به دنبال آن بودند. این یک قهوه خاص با سطح کافئین بسیار بالایی بود که امروزه همه ما آن را به عنوان قوی ترین قهوه جهان می شناسیم.

بیشتر بخوانید  650 اسم توپ و خفن برای بازی کلش (Clash of Clans)

قهوه مرگ چگونه تولید می شود و چه ویژگی هایی دارد؟

براون پس از مشاهده استقبال از قهوه مخلوط خود در وب سایت خود، تصمیم گرفت قهوه خود را بهبود بخشد و سطح کیفی آن را بالا ببرد.
این بار براون به جای قهوه عربیکا از قهوه روبوستا استفاده کرد که تقریباً دو برابر دانه های عربیکا کافئین دارد و دانه ها را به روش خاصی برشته کرد تا تلخی و کافئین قهوه بیشتر شود.

چیزی که براون و قهوه را از آرزوی مرگش متمایز کرد و او را به قوی ترین قهوه جهان تبدیل کرد این بود که او نه تنها می خواست قهوه اش سرشار از کافئین باشد، بلکه طعم بدی نیز داشت. در واقع او به دنبال قهوه لذیذ و سنگین بود تا مشتری ثابتی داشته باشد.
جالب اینجاست که برای اولین بار وقتی قهوه اش را امتحان کرد، گفت طعم آن شبیه لاستیک سوخته است!! اما او با اصلاح قهوه خود توانست قهوه قوی و در عین حال قوی را به بازار عرضه کند.

آیا خوردن خواب مرگ می تواند خطرناک باشد؟

تحقیقات انجام شده در سایت های علمی در مورد میزان کافئینی که شما را میل به مردن کرده است یا قوی ترین قهوه جهان به شما نشان داده است که چقدر خطرناک است و باعث ایجاد مشکلاتی مانند بی خوابی و از دست دادن کنترل بدن می شود تا جایی که حتی مرگ یک شهروند آمریکایی در سال 2015 با نوشیدن این قهوه همراه بود.


 قهوه قوی و خطرناک

جالب است که حتی این شرکت در وب سایت خود از مصرف کنندگان خواسته است که از نوشیدن این قهوه به مقدار زیاد خودداری کنند. در واقع، قهوه قطعا رویای مرگ در میان 10 نوشیدنی برتر جهان و اولین قهوه ای است که بیشترین کافئین را دارد.

بیشتر بخوانید  آدرس شورای حل اختلاف فریدون استان اصفهان

چیزی که فکر می کنم در مورد قهوه Death Vish و سایر قهوه های قوی دنیا باید بدانید این است که این قهوه در حال حاضر حدود 40 دلار قیمت دارد که 30000 میلیون دلار است، بنابراین برای ما ایرانی ها قهوه به اندازه کافی گران است. مانند قهوه لاوازا یا استارباکس و قهوه الی دارد.
به همین دلیل است که می بینیم بسیاری از قهوه های تقلبی سطح پایین به نام قهوه مرگ به فروش می رسد و به طور جدی می توانم بگویم بالای 80 درصد قهوه اصل نیست.

باید بخوانید:

به همین دلیل توصیه می کنیم اگر به دنبال قهوه قوی هستید، خودتان این کار را انجام دهید و آن را درست کنید. مخلوط قهوه سنگینی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید و بعد از انتخاب مخلوط، زیرا بیشترین مقدار کافئین را برای شما دارد، یعنی همانی را که می خواهید انتخاب کنید.
اسپرسو، قهوه ترک، موچاپات، قهوه فوری، فرنچ پرس و قهوه سرد به ترتیب از سنگین تا سبک تراکم کافئین هستند. (توجه داشته باشید که یکی تراکم بود، یکی مقدار کافئین بود).


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *