مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قرار دادن کتاب الکترونیکی در حساب این خانوارها

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای طرح نقشه الکترونیکی و توضیحات اعضای دولت به نمایندگان در خصوص این طرح، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه در حال انجام است، این طرح در حال انجام است. دولت این طرح را به صورت آزمایشی و گام به گام اجرا می کند و تلاش می کند این کار را به صورت مسالمت آمیز انجام دهد.

وی در خصوص توضیحات مسئولان دولتی در خصوص جزئیات اجرای این طرح گفت: همزمان با اجرای مصوبه تغییر نرخ ترجیحی ارز، توضیحات کلی در خصوص این طرح به نمایندگان مجلس ارائه شد، اما برنامه اجرایی آن است. هنوز به تفصیل، اصلاح نحوه پرداخت یارانه ها را به مجلس اعلام نکردند.

یکی از اعضای کمیسیون و شورای امور داخلی کشور در ادامه بیان کرد: دولت به دلیل فاصله بین نرخ ارز سامانه ای تی اس و بازار آزاد با ارز 4200 تومانی، در نظر گرفت که دیگر نمی تواند ارز 4200 تومانی را پرداخت کند و به همین دلیل به سمت حذف رفت. آی تی. و بهبود روش‌های پرداخت یارانه، اما موضوع مهمی در اجرای این طرح مدیریت بازار و کنترل هزینه است. هفته گذشته شاهد این بودیم که نرخ دلار به 33 هزار تومان رسید که توان پرداخت آن را نداشت. در واقع در صورت ادامه افزایش قیمت دلار، دولت برای پرداخت مجدد آن دچار مشکل شده و توان پرداخت آن را نخواهد داشت. / ایلنا

بیشتر بخوانید  چهارشنبه 6 مهر تعطیل است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *