مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم سخنان حسن خمینی امروز ۱۴۰۱

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فیلم امروز حسن خمینی 1401 سخنرانی سید حسن خمینی و حواشی سخنرانی سید حسن خمینی و شعار و توهین به قیمت سخنرانی سید حسن خمینی در معبد امام 14. هورداد ادامه مطلب.

سجد حسن خمینی وی روز شنبه در سی و سومین سالگرد رحلت امام راحل افزود: امسال مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، جلسه ای خاص و متفاوت است که پس از گذشت 2 سال از شیوع ویروس کرونا، ایشان تصمیم به برگزاری این مراسم گرفتند. نشست جشن به شیوه ای متفاوت.”

وی با عذرخواهی از همه مشتاقانی که به دلیل محدودیت نتوانستند در این مراسم شرکت کنند، خاطرنشان کرد: سالگرد امام بهانه ای است تا بیش از هر زمان دیگری از این مرد بزرگ به جهانیان بگوییم، مرد صادقی که بین ما ایستاد، از روح خدا دمید و می دانست چگونه یک حرکت عالی انجام دهد. حرکت عالی.

تولیت حرم مطهر امام راحیل تصریح کرد: امام خمینی (ره) مظهر بسیاری از خیرها و مظهر آرمان های بزرگی است که می تواند انقلابی بزرگ را رقم بزند، امام حقیقت نابی بود که روح پاکی را در وجود ما می بافت. جامعه.

یادگار امام خمینی (ره) زندگی امام خمینی (ره) را نکات و لحظات بسیار درخشانی برشمرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب توانست با این ویژگی ها خود را به عنوان نماد و مظهر آرمان های انقلاب اسلامی ثابت کند. به فرموده مقام معظم رهبری من خودم را در هیچ کجا و در هیچ محیطی نشناختم.

وی یادآور شد: با مروری بر زندگی امام متوجه می‌شویم که ایشان از ابتدای نهضت آرمان‌هایی را برای ملت ایران ساختند که با شروع انقلاب اسلامی، نهضت اسلامی و همه ابزارهای رژیم پهلوی به پا خاستند.

بیشتر بخوانید  یک حزب جدید اصولگرا رسما آغاز به کار کرد -

حجت الاسلام خمینی خاطرنشان کرد: امام راحل برای مردم منادی استقلال و عزت بود و ملت ایران را در برابر جنایات قاجار تا پهلوی به عزت، استقلال و آزادی رساند.

مراسم سی و سومین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) امروز شنبه با قرائت کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی با حضور سران قوا، لشکری ​​و کشوری آغاز شد. مقامات و مهمانان خارجی

هواداران روح الله ساعاتی پیش با حضور در مرقد امام خمینی (ره) ارادت خود را به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نشان دادند.

با ما بمان.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *