مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قتل موتورسواران با هدف استفاده از موتور آنها برای ترور!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

منافقین می اندیشیدند و به قول خودشان تحلیل و برآورد می کردند که انقلاب نوظهور ایران را می توان با کشتار گسترده و سراسری شکست داد. هدف اولیه این ترورها مقامات رژیم، انقلابیون و روحانیون سرشناس بودند، اما خیلی زود ترور به مردم عادی رسید و این گونه شد: «گفتند تمام افرادی که به محل سکونت و مغازه های مشکوک سر می زنند تیپ حزب الله هستند». که ریش دارند یا لباس نظامی می پوشند.» کشته شوند و جایش خراب شود، خلاصه مغازه ای که عکس امام (ره) است یا صاحبش تیپ حزب الله دارد یا دکه. یا در مجلس صحبت می کند و ظاهر مذهبی دارد، باید توپخانه شود و همچنین محل. نابود شود».

برای این ترورها به موتورسیکلت هم نیاز داشتند تا بتوانند سریع عمل کنند و سریع فرار کنند و دستورات «سازمان ها» ذی صلاح به قول خودشان برای تهیه موتورسیکلت به این صورت بود: به واحدهای نظامی.[منظور واحدهای ترور منافقین است] آنها پس از اخطار شفاهی یکی دو بار و یا حداکثر سه بار در صورت عدم کشته شدن خودداری می کنند… در دفترچه آموزشی سازمان آمده است که اگر صاحب موتورسیکلت یا وسیله نقلیه بخواهد کوچکترین حرفی بزند باید ضربه بزند. با کره اسب و ساکت شده…و اگر از دادن موتور امتناع کرد باید قاطعانه به او ضربه بزنید چون تجربه نشان داده کسانی که مقاومت کردند ماموران رژیم هستند… مواظب باشید صاحب موتور موتور را خاموش نکند. موتور را تغییر دهید و فرار کنید، در این صورت از هوا شلیک کنید و شلیک کنید. به صاحبش، او را متوقف کن و سوئیچ را از او بگیر».

بیشتر بخوانید  واکنش بازیگر «نون خ» به درگذشت علی سلیمانی بر اثر کرونا

نمونه‌هایی از اعترافات منافقین دستگیر شده که نحوه استفاده از موتورسیکلت توسط افراد برای انجام اقدامات تروریستی را شرح می‌دهند: «در منطقه پامنار، جوانی 23 تا 25 ساله را در کوچه آهنگران متوقف کردیم و از او خواستیم بدون مقاومت پیاده شود. گفت موتور سیکلت مال من نیست اما تو را به جایی که می خواهی می برم. ما مسئولیت من را قبول نکردیم [منظور فرمانده واحد ترور است] اسلحه را روی سرش گذاشت و گفت تا سه می شمارم و اگر نکنی شلیک می کنم. او نپذیرفت و افسرم به سمت او شلیک کرد و ما موتور سیکلت را گرفتیم و فرار کردیم… از موتورسوار که ریش داشت و احتمالا کارگر بود خواستیم از موتور پیاده شود و صاحب موتور بدون هیچ مقاومتی از موتور پیاده شد. گفت: برو کنار دیوار، من کارگرم و این موتور سرمایه من است برو.

اما از آنجایی که برای ترور به موتور سیکلت او نیاز داشتیم، به حرف های او گوش نکردیم. از او خواستیم پیاده شود، صاحب موتورسیکلت پیاده شد اما وقتی دستور دادیم به سمت دیوار برود مقاومت کرد. به سمت او شلیک کردیم و موتورسیکلتش را برداشتیم و از محل متواری شدیم.


بیشتر بخوانید  تهدید نخست وزیر جدید اسرائیل علیه ایران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *