مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قتل بر اثر درگیری دو کودک + فیلم جنایت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قتل یک مرد به دلیل دعوای کودک

تشویق: وینچستر مردی میانسال را در طبرسی شمالی کشت.

در 2 تیر 1377 در یکی از خیابان های طبرسی شمالی افراد زیادی دور خانه یکی از همسایه ها تجمع کردند. یکی درس فاتحه می دهد و دیگری گذشته نزدیک خود را با مردی همسایه بازگو می کند. فریاد همسایه لعنتی بود.

پسر همسایه ای روی تخت خون آلود پدرش نشسته بود و گریه می کرد. چند پیرمرد جلو آمدند تا بتوانند اندکی آرامش را به خانواده داغدار بیاورند، اما عمق فاجعه به قدری بود که دیگر جایی برای او در این سخنان نبود.

هر لحظه بر تعداد تماشاگران افزوده می شد و تماشاگران در حال رفتن بودند و برای از دست ندادن لحظات هیجان انگیز و تلخ، مهمان دیگری را به تماشای این صحنه دلخراش واداشتند. در این میان صدای آژیر ماشین پلیس همه جمعیت را به خواب برد. طولی نکشید که رئیس آمبولانس در محل حاضر شد. در یک چشم به هم زدن نوار زرد پلیس به اطراف کشیده شد و مردم به بیرون هدایت می شدند.

گریه و زاری خانواده متوفی کامل نبود و زن همسایه و فرزندانش مدام گریه و زاری می کردند. یک افسر آمبولانس روی بدن غرق در خون همسایه ظاهر شد، دستش را روی گردنش گذاشت و بعد نگاهی معنادار به همکارش پشت آمبولانس انداخت و سرش را به نشانه تمام شدن تکان داد.

اما پلیس نمی خواست زمان بگذرد و تحقیقات به تعویق بیفتد به همین دلیل به سراغ زن متوفی که توسط چند زن همسایه به خانه آورده شده بود، رفتند و علت ماجرا را جویا شدند. همسر متوفی نیز بدون معطلی نام قاتل را فاش کرد و به پلیس گفت: آخرین باری که پسر همسایه را در چند متری دیدم به سمت همسرش شلیک کرد و صدای شلیک گلوله او را از او دور کرد.

بیشتر بخوانید  ۶۰ متن گلچین شده دلتنگی های بی دلیل و بی وفایی دیدن


آغاز تحقیقات در محل جنایت

پس از تشکیل این پرونده جنایی، بلافاصله با تدبیر دادگاه عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد توسط پلیس آگاهی طبرسی شمالی به قاضی ویژه قتل معرفی شد و بازپرس میرزایی دیری نپایید صحنه این جنایت از خیابان های طبرسی شمالی.

ساعت حدود 15 بود اما عده ای درگیر نشدند و همچنان در محل بودند. رسیدگی به پرونده در محل جنایت مقابل حیاط مقتول آغاز شد. بررسی های اولیه جسد نشان داد مقتول به ناحیه شکم ضربه خورده است که نشان می دهد بافت شکمی متلاشی شده و آسیب عمیق ناشی از شلیک گلوله از مجاورت بوده است.

علاوه بر این، اندازه زخم نشان دهنده نوع سلاحی است که بازپرس میرزایی گفته وینچستر بوده است. اما شهادت جمعی از همسایه ها حرف این مقام قضایی را تایید کرد و تیراندازی از کلت کمری وینچستر چند همسایه را تایید کرد.

به دستور قاضی میرزایی، جسد متوفی برای انتقال به پزشکی قانونی و صحنه جنایت به کارگاه های رسیده به اداره جنایی پلیس آگاهی تحویل داده شد. تیم تحقیق برای اطلاع از اولین قاتل فراری به سراغ خانواده مقتول رفتند که با تکرار اظهارات قبلی پسر همسایه را متهم معرفی کردند.

کارآگاهان پلیس پس از اطلاع از اینکه بی اطلاعی او از فرزند خردسالش تاییدی بر نقش او در قتل مردی میانسال است، بلافاصله به خانه همسایه رفتند.


پسر همسایه پدرم را با چاقو زد

اما ماجرای جنایت را پسر هشت ساله مقتول در حالی که با چند تن از دوستانش در کوچه بازی می کرد، گفت که با برادر قاتل خود درگیر شد. بعد از کتک زدن به خانه می رود و به پدرش می گوید.

مرد میانسالی که طاقت دیدن اشک های پسرش را نداشت برای کشف علت درگیری به خیابان هجوم آورد. همزمان با خروج متوفی از خانه، پسر همسایه به درخواست برادر کوچکترش به کوچه می رود و قاتل و مقتول با هم روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید  استایل بامزه حمید لولایی با دشداشه

قاتل که پسری بیست و هفت ساله بود در مقابل چشمان مرد چهل و هفت ساله خود را با چاقو مجروح کرد و مردی از همسایه ها چاقوی او را برداشت و به خانه بازگشت. قاتل که متوجه اشتباه خود شده به خانه می رود و از مادرش می خواهد که نزد همسایه برود و مدرک جنایت را از مقتول بگیرد.

و زن میانسال خواسته پسر نامحرم خود را اجابت می کند و به جای آرام کردن کودک و خاموش کردن آتش، نزد همسایه می رود. از سوی دیگر مرد میانسال از اینکه پسر با چاقو به او ضربه زد، ناراحت بود و به مادر قاتل گفت که با پلیس تماس گرفته و می خواهد چاقو را تحویل دهد.

همین جمله این درگیری کودکانه را با جنایتی مرتبط می کند و قاتل وقتی متوجه ماجرا می شود وارد میدان می شود و برای گرفتن مدرک جنایت به سراغ نفر بعدی می رود. اما یکی از همسایه ها جواب او را می دهد و می گوید که چاقو را به پلیس تحویل داده است.

مرد جوان سنگ خورده بلافاصله به سمت خودروی خود شتافت و اسلحه وینچستر را مسلح کرد و از فاصله نزدیک و جلوی چشمان کودک خردسال و همسرش به سمت همسایه ای که جلوی خانه اش منتظر پلیس بود تیراندازی کرد. .

متهم که تازه متوجه جرم خود شده بود بلافاصله سوار خودرو شد و متواری شد. در همین حال مردی از اهالی محله اما به دلیل جراحات وارده در محل کار در مقابل حضور نیروهای امدادی و انتظامی جان باخت.


قاتل خودش را معرفی کرد

با دریافت ردپایی و تاییدیه از چند همسایه، کارآگاهان پلیس آگاهی به جستجوی قاتل پرداختند و ماموران ابتدا به سراغ مادر وی رفتند تا از محل اختفای جوان 27 ساله مطلع شوند.

بیشتر بخوانید  بازگشت دورهمی به شبکه نسیم قطعی شد

مادر مقتول ولی بار دیگر در اظهارات خود مدعی شد که از فرزندش اطلاعی ندارد به همین دلیل رسیدگی به این پرونده با چالش جدی مواجه شد. تحقیقات میدانی ماموران انتظامی تا شب گذشته ادامه داشت که متهم خود را به پلیس آگاهی معرفی کرد و بدین ترتیب قطعه گم شده پازل را پیدا کرد.

متهم در دقایق ابتدایی با رد ادعای نحوه ارتکاب جنایت خود مدعی شد برای دفاع از برادر کوچکترش با همسایه درگیر شده است.

وی به افسر پرونده خود گفت: دیروز بعدازظهر برادرم با گریه به خانه آمد و گفت پسر مقتول او را کتک زده است. با دیدن این صحنه برای تأدیب پسر همسایه به کوچه رفتم اما دیدم مرد همسایه با فرزندش در کوچه است.

نمی دانم چه شد که چاقو را از جیبم بیرون آوردم اما مقتول چاقو را از من گرفت. ماجرا با وساطت همسایه ها ختم به خیر شد. هر وقت به همسایه می گفتم چاقویم را به من بدهد، گوش نمی داد و می گفت می خواهم به پلیس زنگ بزنم.

بنابراین مادرم را نزد او فرستادم تا از او چاقو بگیرد، اما مقتول همچنان گفت که می‌خواهد چاقو را به پلیس بدهد. دیگر نتوانستم تصمیمی بگیرم و از ترس پلیس خودم به سراغ مقتول رفتم. وقتی دیدم او به من بدهکار نیست، اسلحه را از ماشین بیرون آوردم و به او شلیک کردم.

به گفته قاضی میرزایی، بازپرس ویژه قتل عمد بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد، متهم پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد و تحقیقات برای کشف علت اصلی این جنایت ادامه دارد. قتل . .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *