مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قاتل دو کودک مشهدی تغییر کرد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خراسان، در حالی که پدر قربانیان جوان مدعی بود فرزندانش را در مشهد کشته و اجساد آنها را با کمک دوستانش در بیابان های بلوار طبرسی شمالی دفن کرده است، اما تحقیقات قضایی و پلیسی در خصوص تناقضات، اعترافات وی. قاتل را عوض کرد

مرد 32 ساله ای به نام “جابر” که پس از نزاع خانوادگی دستگیر شده بود، راز قتل دختر هفت ساله و پسر چهار ساله خود را در 5 اردیبهشت فاش کرد و محل دفن را نشان داد. . فرزندانشان به پلیس طولی نکشید که جسد قربانیان بی گناه این جنایت هولناک با حضور قاضی ویژه قتل عمد در انتهای طبرسی شمالی 76 کشف شد و متهم 32 ساله مورد بازجویی قرار گرفت.

وی گفت: سال 1377 با دو فرزندم به مشهد آمدم و اینجا سرگردان بودم چون خانه اجاره نمی کردم و جایی برای رفتن نداشتم! جابر ادامه داد: بچه ها با من خیلی بدرفتاری کردند و برای تنبیه دخترم طناب به گردنش بستم و دو سرش را کشیدم که ناگهان او را کشت. سپس با کمک علی-ر از همشهریان لنگرودی پیکرش را در بیابان های بلوار طبری شمالی تشییع کردیم اما پس از آن پسر چهار ساله ام که صحنه تشییع خواهرش را دیده بود مدام تهدید می کرد. برای دفن خواهرم! به همین دلیل عصبانی شدم و لگدی به شکمش زدم که سرش به دیوار خانه برخورد کرد و بعد از چند روز جان خود را از دست داد و مجبور شدیم با کمک جسد پسرم را در کنار خواهرش دفن کنیم. «علی ر». .

در حالی که تناقضات ظاهری مانند دو سال بی خانمانی در مشهد و نحوه کشته شدن کودکان خردسال در اعترافات جابر رخ می دهد، قاضی دکتر صادق صفری با صدور قرار بازداشت موقت، دو متهم پرونده جنایی را برای افشای موارد مخفی صادر کرده است. وی به کارآگاهان پلیس خراسان رضوی اطلاعاتی را برای بررسی بیشتر ادعای وی داد چرا که وی مدعی بود پسر زیر سن قانونی خود را در خانه کشته است و صحنه جنایت باید توسط پزشک اما پدر مقتول بررسی می شد. او همچنان به قصه گویی ادامه داد و مکان خاصی را معرفی نکرد تا اینکه با هماهنگی دادگاه، مادر این بچه ها برای بررسی دیگر ابعاد جنایت به مشهد آمد و با اظهارات تکان دهنده به زوایای جدیدی از اختلافات خانوادگی خود پی برد.

بیشتر بخوانید  اظهارات مرد شیطان صفت درباره تجاوز به عنف + فیلم

وی گفت: در سال 1370 با جابر آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم و تا سال 1374 صاحب یک دختر به نام فاطمه و یک پسر به نام امیر محمد شدیم، اما در همان زمان اختلافات ما از زمانی شروع شد که متوجه شدم همسرم با هم رابطه دارد. زن”.

یک روز که به طور تصادفی وارد خانه ام شدم، زنی از پنجره بیرون دوید و شوهرم با چاقو به من حمله کرد. اما من نتوانستم آن را ثابت کنم زیرا زن فرار کرد. وی مدعی شد: تا اینکه دوباره همسرم را با خانمی به نام م” در یک کافه دیدم و با پلیس 110 تماس گرفتم که چند روزی روانه زندان شدند. مدتی بعد از این ماجرا همسرم پیشنهاد مهاجرت از لنگرود به لاهیجان را داد که وقتی همه مایحتاج و اثاثیه را جمع کردم ناگهان «جابر» سوار ماشین شد و نفهمیدم کجا می رود.

حتی تلفنم را هم جواب نمی داد. وقتی به خانه «م» (همسر دوست جابر) رفتم، تازه متوجه شدم که او هم از آن شهرک به جای دیگری نقل مکان کرده و آنجا زندگی نمی کند! خلاصه من در سال 96 شکایت کردم و حکم جابر و همچنین طلاق گرفتم. یک بار او را در مشهد پیدا کردم، اما وقتی به اینجا رسیدم، هنوز نتوانستم محل سکونتش را پیدا کنم و مجبور شدم به شمال کشور برگردم تا اینکه یک بار پیش من آمد و در ازای «تایید کتبی» فرزندانم را برد. “. مو گا. اما از آن روز دیگر برای صحبت با فرزندانم به تماس های من جواب نمی داد و بالاخره سال گذشته با آدرسی که از او گرفتم دوباره به مشهد آمدم و در منطقه پنج با موتورسیکلت و منتظرش بودم و منتظرش بودم. خرید نان

بیشتر بخوانید  انتقاد تند سردار هادیانفر از خودروسازان / خودروسازان ما یورو 2 هم نیست

او ابتدا مرا نشناخت تا اینکه ماسک را از روی صورتم برداشتم و صورتم را دید و فریاد زد. به او التماس کردم: «من با تو کاری ندارم، فقط می‌خواهم بچه‌هایم را ببینم!» اما او مرا مجبور به ترفندهای مختلف کرد و مدعی شد که فرزندانم را به دوستش «علی ر» سپرد تا آنها را به شمال و دست بیاورد. آنها را به من! زن جوان ادامه داد: تا اینکه متوجه شدم خانه ای که جابر در آن زندگی می کند متعلق به «م» و همسرش «علی-ر» است، اما برای یافتن ردی از فرزندانم دوباره با او به شمال رفتم. آنجا متوجه شدم که «جابر» دروغ می گوید و از فرزندانم خبری نیست! به همین دلیل دستور دادم او را به پلیس آگاهی ببرند و زمانی که جابر دستگیر شد راز قتل دو فرزندم را فاش کرد و گفت: با همدستی علی ر اجسادشان را در مشهد دفن کردند. ‘

پس از اظهارات مادر مقتولین و صدور دستورات محرمانه قاضی شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مراحل تحقیقات کارآگاه وارد مرحله جدیدی شد و بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان آموزش دیده تشکیل شد. قتل عمد حلقه به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی) تحقیقات نامحسوسی انجام داده و رفتار اجتماعی و اخلاقی هر یک از متهمان را مورد بررسی قرار داده است.

زیرا محل سکونت «جابر» قبلاً کشف شده و شواهد این واقعه حکایت از کشته شدن کودکان بی گناه در خانه «علی ر» داشت، اما «م» (همسر علی ر) نیز در سال 1400 کشته شد. جدا شد و به شمال کشور رفت. همزمان با دستور قاضی صفری، «م» دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت، اما او نتوانست حقیقت ماجرا را کتمان کند و همسر سابقش را عامل قتل دو کودک معرفی کرد.

وی به یکی از نمایندگان قضایی که حضور داشت، سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) گفت: من دو فرزند دارم که در شمال کشور زندگی می کنند، اما زمانی که جابر از همسرش طلاق گرفت فرزندانش را به خانه برد. ). . ). او ما را به منطقه پنج آورد و من مثل بچه های خودم از آنها مراقبت کردم، اما همسرم (علی ر) خیلی ناراحت بود چون ادعا می کرد باید کار کنم و پول در بیاورم و بعد پول را خرج کنم. عزیزم بگذار دیگران این کار را بکنند!

بیشتر بخوانید  مرگ تلخ کوتاه قدترین زن دنیا با ۷۶ سانتی متر در ۳۳ سالگی / عکس

از طرفی بچه های «جابر» به قدری آزاردهنده بودند که یک روز وقتی «جابر» سر کار می رفت ناگهان «علی» به شکم دختر بچه 7 ساله ای که روی پله های دیگری ایستاده بود برخورد کرد. طبقه (خانه دوبلکس) و حدود 15 پله سقوط کرد و زن پشت نرده آخرین پله گیر کرد، اما سیاه شد و نتوانست نفس بکشد.

با دیدن این صحنه زنان با دیدن من یکی از زنان همسایه جیغ کشیدند اما شوهرم بلافاصله مرا به داخل خانه برد در حالی که پسر چهار ساله «جابر» که در آغوش من بود مدام گریه می کرد. با خواهرم می کنی؟ شوهرم که هنوز عصبانی بود با لگدی به شکمش زد که سرش به دیوار خانه خورد و او هم جان خود را از دست داد. با ترس به جابر زنگ زدم که او را به خانه بردند و بعد با هم اجسادشان را بیرون آوردند.

علی-ر که چاره ای جز گفتن حقیقت نداشت پس از شنیدن اظهارات آنان لب به اعتراف و پذیرش قتل دو کودک گشود و گفت: از عواقب اعتراف به جنایت می ترسیدم هرچند بسیار متاسفم. و … در این حال «جابر» نیز مدعی شد: «قتل فرزندانم را به خاطر «م» به عهده گرفتم تا در این پرونده دخالتی نداشته باشد و … گزارش خراسان حاکی است علیرغم اینکه قاتل دو کودک بی گناه اکنون تغییر کرده است اما کارآگاهان «تحقیقات با دستور ویژه قضایی زیر نظر سروان (افسر پرونده) برای بررسی سایر ابعاد پرونده و بررسی دقیق و کارشناسی متهمان ادامه دارد. اعترافات

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *