مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انتقاد تند سردار هادیانفر از خودروسازان / خودروسازان ما یورو 2 هم نیست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، رئیس پلیس راهور در گفت و گو با همشهری برای نوروز با اشاره به انتقادات خود از خودروسازان گفت: تا بالاخره خودروی ارزان، ایمن و زیبا به دست مردم برسد، به انتقاد از خودروسازان ادامه خواهد داد.

سردار کمال هادیان فر در پاسخ به این سوال که وقتی به خودروسازان برای تولید خودروی با استاندارد یورو 5 ابلاغ می شود چرا بار اعمال آن را بر دوش نمی گیرند؟ وی گفت: مشکل این است که باید ببینیم بر اساس کدام استاندارد اروپایی تولید می کنیم. آیا واقعا یورو 5 تولید می کنیم؟ فکر نمی کنم ماشین های ما هم یورو 2 باشند. به همین دلیل از سال 98 پیگیر موضوع کیفیت خودروهای تولید داخل هستیم و آنچه می گوییم حرف کارشناسان است.

وی افزود: پلیس 11 سال تصادفات را تحلیل کرده است و بر اساس این تحلیل تصادفات و تعدد خودروها، از اواخر سال 98 و اوایل سال 99 جلوی تولید پراید را بگیریم. با وجود اینکه مشکل پراید سال هاست در کشور وجود دارد و پراید همچنان در خیابان ها و جاده ها حرکت می کند، اما تولید آن را متوقف کرده ایم.

سردار هادیان فر با اشاره به تولید پژکان که از اوایل دهه 80 متوقف شد، تصریح کرد: اکنون کمتر او را در خیابان پژکان می بینیم و انشالله روزی پراید متوقف می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شنیده ایم خودروسازان در مقابل تولید پراید مقاومت کرده اند، گفت: بله خیلی زحمت کشیدند، مکاتبات زیادی داشتند که کارخانه سایپا روزانه 400 پراید تولید می کند و اگر تولید متوقف شود، چه کار خواهیم کرد؟ اما در نهایت برای امنیت مردم ایستادیم و دیگر به هیچ پرایدی مجوز ندادیم یا همان خودروی 405 نفره متوقف شد، همه به این دلیل است که یک خودروی ایمن جایگزین این خودروها می شود.

بیشتر بخوانید  «سن» اعتیاد به 10 تا 12 سال رسید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *