مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم | چطور سهام عدالت را آزاد کنم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



نحوه مدیریت سهام عدالت


نحوه آزادسازی سهام عدالت


رییس سازمان خصوصی سازی درباره آزادسازی سهام عدالت گفت: مردم از فردا می‌توانند برای مدیریت سهام عدالت خود با ورود به سایت و وارد کردن کد ملی خود نسبت به مدیریت سهام عدالت خود اعلام آمادگی کنند.


سامانه آزادسازی سهام عدالت


دلگرم اقتصادی به نقل از ایلنا : علیرضا صالح در گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد ابلاغیه مقام معظم رهبری در مورد آزادسازی سهام عدالت گفت: اولین دستاورد این ابلاغیه آن است که مردم از فردا می‌توانند برای مدیریت سهام عدالت خود با ورود به سایت www.samanese.ir و وارد کردن کد ملی خود نسبت به مدیریت سهام شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت خود اعلام آمادگی کنند.


وی ادامه داد: ما هم به تناسب سهام مشمولین را به بورس اعلام می‌کنیم و سهام به نام خود مردم خواهد شد و متناسب با آن، مالکیت و مدیریت سهام برای خودشان است.


چه کسانی سهام عدالت خود را آزاد کنند


رییس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: اما خواهش بنده این است که همه مردم ورود نکنند و تنها کسانی که مایل و آمادگی مدیریت دارند وارد سامانه شوند


آزادسازی سهام عدالت یعنی چه؟


آزادسازی سهام عدالت با موافقت مقام معظم رهبری کلید خورد تا این سهام به منی واقعی خود یعنی خصوصی سازی اموال دولتی در راستای گسترش عدالت برسد. تا کنون اگرچه مردم مالک این سهام بوده اند اما امکان معامله آن را نداشتند و تنها سالانه سود ناچیزی به حساب آنها واریز می شده است.

بیشتر بخوانید  پیام تبریک روز پرستار به خودم


معنی آزادسازی سهام عدالت


منظور از آزادسازی سهام عدالت یعنی این سهام از حالت بلوکه خارج می شود و مالک آن مختار است هر تصمیمی می خواهد برای آن اتخاذ کند. کسانی که به سود آوری آن امیدوارند می توانند کماکان سهامدار آن بمانند اما کسانی که نیاز به فروش آن دارند با عرضه در بازار سرمایه امکان فروش و دریافت وجه این سهام را دارند.


هنوز جزئیات نحوه فروش سهام عدالت و ارزش سهام عدالت منتشر نشده است و ما در اولین فرصت اخبار تکمیلی را ارائه خواهیم داد تا شرایط برای بهترین تصمیم گیری مهیا شود.


ارزش سهام عدالت چقدر است؟


ر خصوص مبلغ سهام عدالت طی ماه های گذشته اظهارات مختلفی بیان شده است که رسمی ترین آن اظهارات اسحاق جهانگیری بود. جهانگیری در یک گفتگو در خصوص ارزش سهام عدالت گفت امروز ارزش سهام عدالتی که در دست مردم است 8 برابر شده است. با این اوصاف اگر این عدد را قبول کنیم یعنی سهام عدالت مردم عادی که 530 هزار تومان بوده الان 4 میلیون تومان شده است و سهام عدالت اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که یک میلیون تومان ارزش داشت امروز 8 میلیون تومان می ارزشد.


با این اوصاف ارزش سهام عدالت بر اسا بعد خانوار به این صورت خواهد بود














بع د خانوار

ا رزش سهام عدالت

یک نفره

4 میلیون تومان

دو نفره

8 میلیون تومان

سه نفره

12 میلیون تومان

چهار نفره

16 میلیون تومان

پنج نفره

20 میلی ون تومان

شش نفره

21 میلی ون تومان

هفت نفره

22 میلی ون تومان

هشت نفره

23 میلی ون تومان

نه نفره

24 میلی ون تومان


بیشتر بخوانید


آخرین خبرها از ثبت نام جدید سهام عدالت


بیشتر بخوانید  گینس بزرگترین حلزون جهان را به ثبت رساند.. !!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *