مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم مراسم تشییع شهدای کرمان جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ + تصاویر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


photo 2024 01 04 09 24 54

تشییع شهدای کرمان جمعه انجام می‌شود

تشییع شهدای حادثه تروریستی در کرمان که از تعداد زیادی از شهدا و مصدومان رنج می‌برد، فردا صبح روز جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این حادثه تلخ منجر به فوت ۸۴ شهید و زخمی شدن ۲۸۴ نفر دیگر شده است. اطلاعات اولیه اعلام شده درباره تعداد شهدا با بازنگری مجدد دقت‌های لازم را به‌دنبال داشته و از این تعداد، تا کنون ۷۰ درصد آن‌ها شناسایی شده‌اند و بیشتر آن‌ها به جامعه محلی کرمان تعلق دارند.

پیکر مطهر شهدای این حادثه تلخ، فردا صبح ساعت ۹:۳۰ از محل چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام در کرمان تشییع می‌شود. پس از این مراسم، بخشی از شهدای کرمان برای تدفین به سمت دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها اعزام خواهند شد. این مراسم تشییع عظیم، به منظور ادای احترام و اعزام جسدها به محل دفن نهایی خود استاندارد خواهد شد.

استاندار کرمان: ‌

🔸تا این لحظه آمار مصدومان و شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ مصدوم اعلام شده است، ‌ آمار اولیه‌ای که روز گذشته از تعداد شهدا اعلام شده بود تغییر کرده است.

🔸روز گذشته پیکر مطهر تعدادی از شهدای ‌ دوباره‌شماری شده بودند و تا کنون ۷۰ درصد آنها شناسایی شده ‌و عمدتاً مربوط به کرمان هستند.

🔸پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا ساعت ۹:۳۰ از چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان انجام می‌شود و پس از آن شهدای کرمان برای تدفین می‌روند و بقیه شهدا به سمت دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید  قتل مشکوک داماد از سوی پدر زن / قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت به دام افتاد

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *