مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فوری؛ خودکشی دوست بازیگر زهره فکور صبور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

کمتر از دو ماه پیش زهره فکور صبر در خانه اش فوت کرد. زهره فکور صبور یکی از بازیگران زن مشهور سینما و تلویزیون ایران بود. زهره فکور صبور هنگام مرگ 43 ساله بود. جسد بی جان مرحومه زهره فکور صبور شب گذشته کشف شد. آرام جعفری دوست صمیمی است زهره فکور صبر در آن زمان واکنش عجیبی به درگذشت این بازیگر سینما صورت گرفت که مشخصا به قول خود عمل کرد.

آرام جعفری که چندی پیش در مشهد به سر می برد امروز از کسری بدنش به دلیل مسمومیت دارویی خبر داد!

این روزها اوضاع سینما و بازیگران خوب نیست و از هر زاویه شاهد اتفاقات عجیبی هستیم. به نظر می رسد فساد در بدنه سینما و تلویزیون ایران موج می زند و صدای بازیگران به گوش می رسد. کمتر از چند ماه از درگذشت زهزه فکور صبور می گذرد و امروز اعلام شد که علت بی ارتباط نبودن جعفری آرام با فضای حاکم بر سینمای کشور است. نفوذ فساد در این زمینه و نظرات بازیگران و شخصیت های مختلف درباره نقش برخی نام ها در پروژه های مختلف نشان می دهد که باید منتظر اتفاقات دیگری در روزهای آینده باشیم.

دلیل اختلاف جعفری این است که چه کسانی را باید سایه سنگین نابرابری در این حوزه دانست. او مطمئناً یکی از صمیمانه ترین افراد دهه اخیر بوده است و تا به حال چیزی از او شنیده نشده است، اما تجربه نشان داده افرادی که کمتر صحبت می کنند بیشتر رنج می برند و این را در مورد این شخص نیز باید پذیرفت.

بیشتر بخوانید  51 طرح دکوراسیون اتاق خواب به رنگ بژ | یک اتاق کلاسیک و لاکچری

خانواده او از مردم خواستند که برای دخترشان دعا کنند اما او در ماجرای پس از مرگ زهره فکور صبورا گفت که آرزوی دیگری دارد.

زهره فکور صبر

زهره فکور صبر

به گزارش گل کوچک، آرام جعفری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به مشهد مقدس رفت و به زیارت امام رضا (ع) رفت و در جوار امام هشتم با چادر و پتوی مخصوص عکاسی شد.

آرام جعفری متولد 31 بهمن 1358 در تهران یکی از بازیگران خوب بدون مرز سینما و تلویزیون است. آرام جعفری فارغ التحصیل رشته گرافیک و همچنین فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه سوره است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *