مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فواید بی نظیر ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



معرفی ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره




ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره جهت حفظ حالت دلخواه مو به مدت طولانی و در شرایط آب و هوایی مختلف تهیه شده است. پلیمرهای موجود در این فرآورده ضمن ایجاد یک لایه نسبتا محکم و نامرئی بر روی مو دارای قوامی مناسب می باشند. به طوری که به راحتی بر روی مو گسترده شده و بدون ایجاد چسبندگی، حالت مو را حتی در رطوبت های بالا حفظ می کنند. سریع خشک شده و از خود شوره به جای نمی گذارند.


پلیمرهای کاتیونی موجود در آن خاصیت ضد الکتریسیته داشته و موها را براق تر می نماید. این محصول دارای مواد مرطوب کننده و پرو ویتامین B5 بوده که خاصیت ارتجاعی موها را بهتر کرده و اثر تقویت کنندگی دارد. این فرآورده فاقد الکل بوده و فاقد اثرات سوء الکل بر روی پوست و مو می باشد.


ویژگیهای ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره


  • تقویت موها علاوه بر ایجاد حالت دلخواه مو به مدت طولانی

  • حفظ حالت دلخواه مو به مدت طولانی

  • عدم ایجاد شوره پس از مصرف

  • دارای پروویتامین B5 جهت تقویت موها

  • رفع الکتریسیته ساکن بین موها

  • فاقد الکل

  • حفظ رطوبت و درخشندگی موها


ژل مو


مزایای مصرف ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره


ژل مو یکی از ابزار های کاربردی در زمینه شکل دادن به موی سر به شمار می آید. با استفاده از این فرآورده می توانید به راحتی مدل موی مورد نظر خود را به راحتی برای زمانی طولانی روی سر خود تثبیت نمایید . وظیفه این فراورده متصل کردن رشته های مو به هم است و در ضمن این اتصال باعث افزایش حجم کلی آن می شود . محصولات مدل دهنده مو همگی از نظر شیمیایی پلیمر های حل شده در آب هستند .


ژل مو یکی از قدیمی ترین محصولات مو می باشد که می توان از آن برای درست کردن مدل های مختلف از ساده به عقب تا مدل های فشن و به هم ریخته استفاده کرد. بنابراین چه بخواهید به موهای فر و مجعد خود شکل بدهید و چه یک مدل رسمی درست کنید ژل مو می تواند دوست خوبی برای تان باشد.


ژل موها معمولا بر اساس غلظت مواد و قدرت خوب نگه داشتن موها سنجیده می شوند. رنگ و بوی ژل معمولا اهمیت زیادی در کیفیت آن ندارد. بیشتر ژل موها با دست استفاده می شوند اما بعضی مدل ژل ها هم به صورت اسپری هستند. باید تصمیم بگیرید که کدام یک بیشتر برای مدل موی شما مناسب است و به کارتان می آید.


ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره حاوی کتیراست که یک ماده قدیمی برای حالت دادن به موهاست. گیاه کتیرا بوته‌ای شکل، تیغ‌دار و کوتاه قد است و بیشترین حجم آن در مناطق پر شیب و کوهستانی مانند آسیای مرکزی پیدا شده که نشان می‌دهد بومی این مناطق است. ایران یکی از مناطق مشهور برای تولید صمغ کتیرا است و در واقع به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده آن شناخته می‌شود.


صمغ کتیرا چسبنده، بدون بو و بدون مزه و محلول در آب است که آن را از شیره گیاه تهیه و خشک می‌کنند. خواص کتیرا زیاد است و تنها به مصارف خانگی محدود نمی‌شود و شرکت‌های بسیاری هم به دلیل خواص ویژه و مؤثر آن اقدام به تولید محصولات مختلفی از صمغ کتیرا کرده‌اند.


شیره و صمغ کتیرا از ریشه و ساقه‌های گیاه گرفته می‌شود و با ایجاد خراش و حفره آن را استخراج می‌کنند. خراشی که روی سطح ساقه و ریشه ایجاد می‌شود، باید عمق ۵ سانتی‌متری داشته باشد. صمغ این گیاه به شکل نوارهای پیچ‌خورده و فلس مانند خارج می‌شود. شیره یا صمغی که از ریشه و ساقه کتیرا خارج می‌شود را جمع‌آوری و به شکل ورقه یا قطعات کوچک سنگریزه‌ای شکل خشک می‌کنند.


این شیره آب جذب می‌کند تا به شکل ژل در بیاید یا با هم زدن حالت خمیری پیدا کند. اصلی‌ترین ماده موجود در کتیرا تراگانتین است که کلوئید محلول در آب است و از نظر شیمیایی با ماده دیگری به نام باسورین در ارتباط است که محلولیت کمتری دارد ولی برای اینکه به شکل ژل در بیاید، در آب حل می‌شود.


کتیرا برای پوست و افزایش زیبایی بسیار مؤثر است. از خواص کتیرا برای پوست باید گفت که این ماده حاوی خواص ضد پیری است و ایجاد چین و چروک پوست را به تأخیر می‌اندازد. کتیرا برای مو هم مفید است و باعث حالت دهندگی بهتر آن می‌شود که در این صورت می‌توان ژل کتیرا را استفاده کرد. محصولاتی مانند شامپو کتیرا نیز تأثیرات مثبتی بر زیبایی مو دارند.


ژل زدن به مو


روش مصرف ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره


برای حصول بهترین نتیجه، هنگامی که موها کمی رطوبت دارند، مقداری از آن را بر روی مو قرارداده و سپس با شانه آن را بر روی تمام مو پخش نمایید.


در صورتی که ژل بر روی موهای خشک و از قسمت ابتدایی مالیده شود باعث حجیم تر شدن موها یا پر پشت تر جلوه کردن موها می شود.


توصیه ها در رابطه با مصرف ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره


  • ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • این محصول فاقد الکل می باشد و موجب ریزش مو نخواهد شد.

  • میتوانید از سرم نرم کننده مو سینره و یا از ژل موی سینره جهت حالت دهی به موهایتان استفاده کنید.

  • ژل موی ویتامینه فاقد الکل سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


آشنایی با ژل موی سر مخصوص آقایان سینره


مناسب ترین محصولات را برای موهای خود بشناسید


روش استفاده و نکات مهم هنگام استفاده از اتو مو و بابلیس


separator line


بیشتر بخوانید  شیک ترین مدل صندل مجلسی زنانه تابستان 96
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *