مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فنرباغچه به خاطر پوتین تنبیه شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از گاردین، در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بین فنرباغچه و دیناموکیف، هواداران ترکیه ای با شعار دادن نام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، دردسر ایجاد کردند.

پس از سر دادن شعار “ولادیمیر پوتین” هواداران فنرباغچه در دیدار مقابل دیناموکیف، یوفا این باشگاه ترکیه ای را جریمه کرد. طبق اعلام اتحادیه فوتبال اروپا، فنرباغچه باید 50 هزار یورو جریمه بپردازد و بخشی از ورزشگاه این تیم به روی هواداران بسته خواهد شد. اگر فنرباغچه تا دو سال آینده این شرایط را تکرار کند، حداقل 50 هزار یورو می پردازد و بازی خانگی بعدی خود را بدون تماشاگر انجام می دهد.

یوفا دلیل این پنالتی را در حالی اعلام کرد که هواداران ترکیه اشیایی را به زمین پرتاب کردند و شعارهای موهن سر دادند.

بسیاری از هواداران فنرباغچه در نیمه دوم دور دوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در استانبول نام رئیس جمهور روسیه را فریاد زدند.

ویتالی بوژالسکی در دقیقه 57 دیناموکیف را پیش انداخت و سپس هواداران ترکیه که از این گل ناراحت شده بودند از روی سکوها نام “ولادیمیر پوتین” را فریاد زدند. این اتفاق در شبکه های اجتماعی نیز تاثیر زیادی داشت.

البته بسیاری از هواداران فنرباغچه از رفتار هواداران حاضر در ورزشگاه ابراز تاسف کردند.

علی کخ یکی از مسئولان تیم ترکیه ای رفتار هواداران را محکوم کرد اما حاضر به عذرخواهی از اوکراینی ها نشد. وی گفت: به نظر من رفتار هواداران نامناسب و غیرضروری بود. این رفتار به دور از هویت و ارزش های فنرباغچه بود، اما چه کنیم؟ زیپ دهن مردم بسته؟

بیشتر بخوانید  سیستم های هشدار سریع مهمترین ابزار برای کاهش شدت زمین لرزه هستند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *