مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فعال اقتصادی: در بخش تولید فارس ، دستگاههای آسیب دیده از برق قطع می شوند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس در مقاله خود از روز چهارشنبه به نقل از جمال رازگی افزود: از طرف دیگر زمان وقفه ها نیز نامناسب است و در ساعات اوج مصرف و کارایی یک واحد صنعتی است.
وی ادامه داد: طبق قانون بهبود فضای کسب و کار ، ارائه دهندگان خدمات دولتی ، از جمله شرکت برق ، باید اولویت را برای جلوگیری از قطع برق برای صنعت و بخش تولید بگذارند ، در غیر این صورت دولت مجبور به پرداخت برخی از خسارات برق است. بخش تولید. “بود.
وی گفت: “ما انتظار داریم كه برای زمانبندی قطعی های بخش صنعتی و به موقع و كارآمد بودن اطلاعات در این زمینه و برق تولید شده توسط مشتركان فولاد و سیمان از 10٪ به 25٪ جدول زمانی مشخص كنیم. “
رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: همچنین درخواست فعالان بخش خصوصی فارس شورای تأمین استان برای تصمیم گیری در مورد قطع برق در صنعت استان است.
رازقی افزود: قطع برق به ویژه در بخش صنایع بسیار مهم است و باید تصمیم گیری شود و به دور از ناآرامی های سیاسی و با در نظر گرفتن آینده کشور تصمیم گیری شود.
وی ادامه داد: قطعی برق در روزهای اخیر دلایل مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به سیاست تثبیت قیمت برق در دوران رونق این صنعت در کشور اشاره کرد.
وی افزود: همچنین با توجه به سیاست های کلی سیستم تحت برنامه های پنجم و ششم توسعه کشور ، دولت موظف شد بیشتر نیروگاه ها را انتقال دهد و از بخش خصوصی سرمایه گذاری کند و سرمایه گذاری عمومی در انرژی را کاهش دهد. از کارخانه ، که در آن بسیاری از متقاضیان سرمایه گذاری. “نیروگاهها اقدامی انجام داده و مجوزها را دریافت کرده اند.
رازقی گفت: برق کشور در سه حوزه تولید ، اشتغال و توزیع صنعتی فناوری به کشورهای دیگر وابسته است و بدیهی است که بدون ارتباطات سالم و متعادل امکان نگهداری و توسعه بسیار دشوار ، خسته کننده و گران است. صنعت برق ما بدون تأثیر تحریم ها نبوده است.
وی سهل انگاری و عدم سرمایه گذاری های لازم در زمینه انرژی های تجدیدپذیر را دلیل دیگر قطع مکرر برق دانست و اظهار داشت: توجه مجلس و دولت به حوزه انرژی های تجدیدپذیر می تواند کمک بزرگی به شبکه و تحقق کسری بودجه باشد. نیروگاه های وارداتی
رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: حدود 12 درصد برق در ساعات اوج مصرف برای برق تأمین می شود که خشکسالی ، کمبود بارندگی و کم آبی سدها به کمبود تولید شبکه در کشور و قطعی برق افزوده است.

بیشتر بخوانید  حق بیمه صندوق امانات بانک‌ها چقدر است؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *