مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فرنی رژیمی ماه رمضان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فرنی ارزش غذایی بالایی دارد و ترکیبات آن حاوی ویتامین های گروه B است و برای بدن مفید است. اگر به جای شکر عسل اضافه کنید، به یک نوشیدنی کاهش وزن بی نظیر تبدیل می شود


فرنی رژیمی ماه رمضان

بر اساس تحقیقات جدید، یکی از خوشمزه ترین تنقلاتی که در گذشته به عنوان میان وعده چاق کننده شناخته می شد، برای تناسب اندام بسیار مفید است.

فرنی رژیمی برای ماه رمضان

فرنی عسلی به جای فرنی شیر شکر، غذای مفید و کاملی است که می توان از آن فرنی و شیر برنج تهیه کرد. فرنی ارزش غذایی بالایی دارد زیرا ترکیبی از شیر و نشاسته است و انرژی زیادی می دهد. مواد نشاسته ای مانند شیر نیز حاوی ویتامین های گروه B و روی هستند. البته اگر به جای شکر از عسل یا آب سبزیجات استفاده شود مفیدتر است.

به یاد داشته باشید که فرنی باید در حد اعتدال مصرف شود زیرا مصرف زیاد آن یا عدم مصرف به موقع آن می تواند مضر باشد. خوردن آن بعد از غذای اصلی توصیه نمی شود زیرا به دلیل کالری بالا باعث افزایش وزن و افزایش تری گلیسیرید می شود.

فرنی رژیمی ماه رمضان

شیر برنج و فرنی در ماه رمضان در موارد زیر توصیه می شود:

اولین به عنوان بخشی از غذا خورده می شود،

دیگر شیرینی آنها محدود است

من سوم زیاده روی نکنید (حتی افطار)؛

برخی از افرادی که روزه می گیرند به خصوص در تابستان گرم دچار افت قند خون و افت قند خون می شوند، احساس عصبانیت و سرگیجه می کنند و در این مدت خوردن این غذا می تواند کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید  آیا قرص سیپروترون کامپاند برای درمان کیست تخمدان مناسب است ؟

متخصصان خوردن فرنی را برای صبحانه به جای وعده غذایی معمول بلغور جو دوسر برای افرادی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند و همچنان از رژیم های غذایی متنفرند، توصیه می کنند.

بر اساس تحقیقات دانشگاه ایالتی لوئیز در ایالات متحده، افرادی که به جای جو دوسر فرنی صبحانه می خورند کمتر در طول روز احساس گرسنگی می کنند و در نتیجه کمتر غذا می خورند.

محققان این نتایج را با تحقیق روی 217 رژیم غذایی صبحانه مختلف روی 43 داوطلب و بررسی وزن آنها در یک دوره آزمایشی یک ماهه به دست آوردند.

البته محققان توصیه می کنند که افراد برای تناسب اندام از فرنی بدون قند استفاده کنند.

.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *