فرزادا فرزینای پولدار با شلوار پاره وسط خیابان ژست می گیرد!


فرزاد فرزین (زاده ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده، ترانه سرا، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه سرای ایرانی است. وی فعالیت موسیقی خود را به طور رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و دارای هفت آلبوم رسمی است. او همچنین در فیلم‌هایی مانند پسران آجری، کنسرت‌های آبی و سگ‌های ولگرد و در سال‌های اخیر در سریال‌های عاشقانه سینمای خانگی، مانکن‌ها، ملکه گدا و دوئت بازی کرده است.


فرزاد فرزین

عنوان برنامه شب بخیر فرزاد فرزین در تهران (1382)، کوله پشتی (1386)، صبح آمد (1387)، با ما اینجا (1390)، سریال راز پنهان (1391)، برنامه تلویزیونی ماه عسل (1392) آخرین سریال مسابقه (1393) ، یک سری نمایش خانگی عاشقانه (2016) و یک سری نمایش خانگی مدل ها (2009) را اجرا کرد.


فرزاد فرزین

فرزین در سال 1385 در فیلمی به نام پسران آجری به کارگردانی مجید کاری زاده ظاهر شد و در نقش خواننده ایفای نقش کرد. او همچنین در یک فیلم تلویزیونی به نام دنیای محبوب ارسلان ساخته میرا حسینی ایفای نقش کرد. وی همچنین آهنگسازی فیلم سوپراستار به کارگردانی تهمینه میلانی را ساخته و دومین فیلمش کنسرتو روی آب و سگ های ولگرد است که در آن با بازیگرانی چون لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی همبازی شده است. فرزاد همچنین موسیقی میانی فیلم سه خط موازی ساخته محسن افشانی را اجرا کرد.


فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه 1395 به ایفای نقش پرداخت.فرزاد فرزین آهنگ های مقدماتی این سریال را به همراه سه تک آهنگ دیگر اجرا کرد.

فرزاد فرزین در سال ۱۳۸۸ این بار در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده به بازیگری ادامه داد. او در این سریال به عنوان خواننده و بازیگر ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی ساوانا گاتری - روزنامه نگار و وکیل و مجری شبکه ان بی سی


فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در سال 1399 در سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده جلوی دوربین رفت و در این سریال نقش پارسه را بازی کرد.


دیدگاهتان را بنویسید