مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس منتشرشده لیلا بلوکات و خواهرانش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

لیلا بلوکات او عکس خود را با خواهران به اشتراک گذاشت که توجه کاربران را به خود جلب کرد. لیلا بلوکات این اواخر از بدو تولد حواشی زیادی داشته است.لیلا بلوکات او به مناسبت کریسمس ویدیویی از خود منتشر کرد و سال نو را به او تبریک گفت.لیلا بلوکات او بازیگر سینما و تلویزیون با لیسانس قالی بافی است. لیلا بلوکات او یک والیبالیست و سوارکار حرفه ای است. لیلا بلوکات دو خواهر و یک برادر دارد و در حال حاضر در اکدی زندگی می کند.

لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات فارغ التحصیل رشته فرش بافی است. او مجرد است و دو خواهر و برادر دارد و اکنون در اکدی زندگی می کند لیلا بلوکات به شدت به ورزش علاقه دارد. او گفت: من از بچگی عاشق والیبال بودم. دو سه سالی می شود که قسمت بانوان باشگاه هنرمندان زیبا راه اندازی شده و من با این تیم کار و بازی کردم. در واقع با یک تیم والیبال از هنرمندان شروع شد اما من در سه چهار تیم دیگر هم بازی می کنم. لژلا بلوکات علاوه بر والیبال در رشته سوارکاری نیز فعالیت دارد. لیلا بلوکات گاهی با دوستانش به پیست اسکی می رود.

فیلم شناسی لیلا بلوکات

همه چیز عادی است (1395)

همانطور که می گذرم (1394)

دراکولا (1394)

پنج ستاره (2013)

آینه شمعدانی (1391)

کار مهدکودک (1391)

جیب خیابان جنوبی (1390)

г. یوسف (1389)

هجرت 2 (1387)

هجرت ها (1385)

ابراهیم حلیل الله (1384)

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در تلویزیون

زمان یک عاشق (1392)

من با ستاره ها شوخی می کنم (2013)

و خداوند زن را آفرید (2013)

راز پنهان (1391)

سایه روشن 1390 آرش مجاریان

بیشتر بخوانید  توصیه ناشر به عموم: از فروشندگان خیابانی کتاب خریداری نکنید

خسته دلان (1388)

یوسف پیامبر (1387)

عملیات سرمایه (1387)

دن گوینگ (1385)

روزهای زندگی (1378–1377)

آسمان همیشه ابری نیست (1389، سعید علم زاده)

سرزمین خاکستری (1379، مرتضی هرندی)

لیلا بلوکات

تئاترلا بلوکات

آهنگ جبرئیل (محسن معینی) تهران، تالار اندیشه; ژوئن 2015 (بازیگر)

نمایش شکار اردک (حمیدرضا قطبی) تهران، تماشاخانه ایرانشهر – تالار استادان ناظرزاده کرمانی; ژوئن 2016 (بازیگر)

نمایشگاه خانه عروسک (جواد مولانیا) تهران، فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج; دسامبر و دسامبر 2015 (بازیگر)

رام کردن مرد یاغی (بهرام تشکر) تهران، پردیس سینمایی کورش – سالن البرز; جولای و آگوست 2015 (بازیگر)

سیاوش دای شو (شخدا گودرزی) تهران، تماشاخانه سنگلایی; می و ژوئن 2013 (بازیگر)

گفتگو با لیلا بلوکات

چه سالی به دنیا آمدی؟

1363/9/4

راشتون که کارشناس فرش بود اما بازیگر چه شد؟

راستش وقتی برای بازیگری به فرهنگستان صدا و سیما رفتم کمی دیر آمدم هنرستان هم رفتند چون سنم بالا نبود و به خانواده ام گفتم می خواهم بازیگر شوم درخواست دادم. یک فرش، یعنی در رشته های دیگر او فضای هنری را نمی خواست. و اینطور شد که در رشته طراحی فرش فارغ التحصیل شدم. من حمید سمندریان بودم.

در واقع تا سال 1356 خیلی زحمت کشیدم، زمانی که سن و جوانی نداشتم، با تئاتر در خانه فرهنگ شروع کردم و از کودکی کار کردم تا اینکه کم کم اولین کار من روی تصویر به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید ساخته شد. اوجی. . آقای سیروس مقدم. و در آن راه کارهای مختلفی انجام دادم که البته کارهای کوتاهی بود اما با سریال یوسف پیامبر تماشا شدم. البته انتخاب بدی هم داشتم که آن را بی تجربه می دانم

چرا همه جا هستید، در افتتاحیه، اختتامیه، برای خیریه، در کنسرت، در جشن و در عزاداری؟

من الان این بد یا خوب را نمی دانم! اما من می روم و هر جا خیره می شود حاضر می شوم. اما در کنسرت ها، به ندرت، مگر اینکه از من دعوت شود تا وظیفه ام باشم. در افتتاحیه و اختتامیه، مثل سال هایی که دوست دارم روی صحنه بروم و جایزه بگیرم و دیگران مرا لمس کنند، همیشه می روم تا آنها را لمس کنم.

بیشتر بخوانید  راه حل های خوشمزه و عدم شفافیت. مشکل اصلی مهاجران

تا حالا خودت جایزه گرفتی؟

چرا دو جایزه گرفتم، هر کدام برای نقش اول یک بازیگر، یکی در سریال محمدحسین لطیفی که آخرین سریال تلویزیونی من بود و فیلمی که در آن نقش یک زن عراقی را بازی کردم و در آن جایزه گرفتم.

از مهر لیلا و چاریتا برایمان بگویید؟

مهر لیلا چاریتی نزدیک به 3 سال است که علنی شده است و مردم و همکاران می دانند که او خدا را شاکر بود. من از بچگی درخواست کمک می کردم. منظورم این است که چیزی که همیشه به من آرامش می داد این بود که از هر نظر به مردم کمک کنم نه فقط از نظر مالی. من این کار را نمی کنم و آن موقع دبیرستان بودم. پدر و مادرم خیلی در این راستا بودند و در این مراسم الگوی من شدند.

لیلا بلوکات

من قبل از بازیگری به دنبال آن چیزها بودم، اما تنها بودم. اما وقتی بازیگر شدم شاید باورتان نشود که به این نیت بازیگر شدم و در خواب دیدم که دوست دارم یک پرورشگاه برای بچه های بی سرپرست بسازم. و وقتی بازیگر شدم، به معروف شدن گفتم که می‌توانم بزرگ شوم تا چنین کار بزرگی انجام دهم.

با اینکه الان بازیگرهای کوچکی هستیم اما در همان شرایطی که برای من پیش آمد با خودم گفتم کمکی که دارم عموما اسیدی می شود. اوایل فقط شروع کردم به رفتن به تنهایی تا افرادی را پیدا کنم که از درب همسایه شروع کردند، از خانواده، دوستان و آشنایان و کم کم عمومی شدند. بعد 8 بچه معلول به دست آوردم و شروع کردم به برآوردن آرزوهای این بچه ها و کم کم این بچه ها هزار نفر شدند.

جایی گفتی ازدواج در اولویت زندگی من نیست. چرا؟

بیشتر بخوانید  ماجرای کاهش ساعت کاری افراد شاغل چیست؟ | کیفیت زندگی شاغلین در آینده افزایش خواهد یافت

چون کارم (بازیگری) را خیلی دوست دارم و با عشق برای آن جنگیدم، تلاش کردم. و چون من دختر بسیار مسئولیت پذیری هستم و بازیگری واقعاً به من اجازه نمی دهد که همه کارهایم را انجام دهم و این به من اجازه نمی دهد که شخص دیگری را وارد زندگی خود کنم و شریکی را انتخاب کنم که نتواند نیازهای او را برآورده کند. ناراحتم که نیستم این 4 سالی که کار نکردم تمام وقتم را با بچه های بی سرپرست گذراندم حالا امیدوارم یک ازدواج خوب (با لبخند) پیدا کنم

لیلا بلوکات

چرا اینقدر کم کار کردی؟

به دلیل انتخاب کریمه و به دلیل اینکه می خواستم مسیر کریمو را تغییر دهم و یک سری انتخاب های اشتباه در کارم داشتم که باعث درگیری و بازنگری برای من شد و با تعدادی از کارگردانانی که وقتی نامم به میان می آید به دلیل اشتباه می خواهم با آنها کار کنم. . اخراج شدم. و به همین دلیل است که من انتخابم را از دست می دهم و پیشنهادها پیشنهادهایی نیستند که من دوستشان داشته باشم. و حالا حاضرم 4 سال بیکاری را تحمل کنم و فقط در تئاتر کار کنم. فقط انتخاب درستی داشته باشید و این مسیر شغلی ماست.

آیا دوست دارید 30 درصد از چهره خود را از دست بدهید و هوش خود را افزایش دهید؟

بله، خیلی خوب است

آیا احساس خوشبختی می کنید؟ بله و هزاران بار خدا را شکر به خاطر تمام کاستی های زندگیم، خدا را شکر که به من فرصت کمک به دیگران را داد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *