عکس عجیب زن پولدار در وان پول و جواهرات!


به گزارش سلام نو، یک زن مالزیایی که قصد داشت با انتشار تصاویری از ثروت خود در شبکه های اجتماعی غرور خود را نشان دهد، خشم کاربران را برانگیخت. این مرد 45 ساله “سری اوتمن” نام دارد و رئیس یک شرکت مراقبت از پوست و زیبایی در مالزی است و به “دکتر ویدا” معروف است. یکی از تصاویر منتشر شده او را در وان حمامی پر از جواهرات و پول نشان می دهد. . تصویر دوم او را در حال نشستن در لامبورگینی اسپورت خود نشان می دهد. این زن همچنین ویدئویی از ثروت، جواهرات، خانه و ماشین خود در اینستاگرامش منتشر کرد.

مالزیایی

پس از انتشار این ویدئو و تصاویر، برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی مالزی آن را یک سرگرمی ساده دانستند، اما برخی دیگر آن را رجزخوانی و ابراز خشم و انزجار از زنان دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: این زن پولدار نیست بلکه بیمار است، با اینکه پول زیادی دارد، اصلاً اعتبار و کلاسی ندارد. وی در توضیح مختصری هدف از تولید این تصاویر و فیلم ها را تشویق مالزیایی ها به تلاش برای کسب ثروت عنوان کرد.

من باید بگویم؛ این در حالی است که حادثه مالزی خشم مردمی را برانگیخته است که به گفته این اقتصاددان مالزیایی نرخ فقر در این کشور را با برخی کشورهای آفریقایی مقایسه می کنند. به گفته این اقتصاددان، اگرچه تنها یک درصد از مردم در فقر شدید زندگی می کنند، اما 40 درصد از جمعیت را خانواده های کم درآمد تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید  میانگین قیمت مسکن به 84 میلیون و 522 هزار تومان رسید/ تنها با وام 480 میلیون تومانی می توانید خانه 7 متری بخرید!

دیدگاهتان را بنویسید