مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس دختر 15 ساله چابهاری تجاوز

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


عکس دختر 15 ساله چابهاری تجاوز | تجاوز به دختر بلوچ کیست و بیوگرافی دختری که در چابهار تجاوز شده اسم و نام فرمانده انتظامی سرهنگ ابراهیم کوچکزایی در ادامه مطلب.

سرهنگ ابراهیم کوچکزایی ، فرمانده انتظامی چابهار به یک دختر 15 ساله چابهاری تجاوز کرد.دختر تجاوز شده بلوچ خبر تجاوزش بسیار جنجالی شد.

بدین منظور شبکه های مجازی معاندان و ضد انقلاب خبری را تحت عنوان تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به دختر ۱۵ ساله بلوچ را منتشر کردند تا از این طریق و با جریحه دار کردن احساسات جامعه اهل سنت بویژه جوانان آنان را به میدان برای ایجاد آشوب بکشانند.

گروهک‌های ضد انقلاب که عمدتا در خارج از کشور بسر می‌برند و همواره با بمباران تبلیغات و انتشار خبرهایی نادرست سعی در کشاندن جامعه اهل سنت به میدان آشوب را دارند تلاش کردند تا شاید این بار مردم سیستان و بلوچستان را در چابهار به خیابانها بکشانند و در شبکه های مجازی خودشان از علما، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاهیان، بزرگان طوایف، ریش سفیدان و صاحبنظران جامعه اهل سنت خواستند تا نسبت به این مساله واکنش نشان دهند و پای آنان را به میدان اعتراضات باز کنند.

هر چند که در این میان برخی افراد ناآگاه بدون تحقیق و بررسی لازم به اظهار نظر در این مورد پرداخته و با انتشار مطالبی در فضای مجازی آب به آسیاب دشمن ریختند.

اخبار را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید  دانشگاه شریف چه خبره ۱۴۰۱
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *