مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس جنجالی پرستو صالحی در آغوش کامران و هومن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



عکس پرستو صالحی با کامران هومن


پرستو صالحی، بازیگر ۴۴ ساله که بیش از همه با حضور در سریال قدیمی و خاطره‌انگیز «زیر آسمان شهر» شناخته می‌شود، در چند سال گذشته با پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام با هوادارانش ارتباط برقرار می‌کرد.


عکس کامران و هومن با پرستو صالحی


صالحی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عکسی از دریچه پنجره هواپیما گذاشت و در توصیف آن نوشت: «گاهی برای بودن باید رفت… سخت بود دل کندن!» استفاده از شکلک گریه نیز به شائبه مهاجرت او از ایران دامن زد.


عکس پرستو صاحی با کامران و هومن


پرستو صالحی پس از مهاجرتش ویدیویی منتشر کرد که در ادامه میبینید .


عکس پرستو صالحی با کامران و هومن خواننده


پرستو صالحی در استوری اینستاگرام خود عکس با کامران هومن منتشر کرد .


عکس جنجالی پرستو صالحی در آغوش کامران و هومن


پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (زاده ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.


مادر پرستو صالحی خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. وی در حال حاضر با مادرش زندگی می‌کند.


اسطوره‌هایش فریدون فرخزاد، محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌است.


او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به در میان مردم شناخته شد. همچنین، پرستو صالحی به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت.

بیشتر بخوانید  مبلغ قرارداد برانکو با الاهلی عربستان مشخص شد!


ازدواج پرستو صالحی


پرستو صالحی در دی ماه 97 در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را علنی کرد.اما صالحی با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام کرد که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است که در تاریخ 4 بهمن ماه 1397 این عقد سر نگرفت.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *