مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس ثروتمندترین ایرانی در کنار کلکسیون ماشینش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مانی خوشبین ثروتمندترین ایرانی است. مانی کوشبین متولد 24 آذر 1349 ثروتمندترین ایرانی است.

مانی خسبین 14 ساله بود که پدر و مادرش به آمریکا مهاجرت کردند. مانی خوش بین از دبیرستان شروع به تحصیل کرد و مانی خسبین در روزهای پایانی هفته اجناس دست دوم می فروخت. مانی خسبین خوش بین اولین کار واقعی خود را در سانتا آنا زمانی که 16 سال داشت در یک فروشگاه KMART کار می کرد آغاز کرد. در آن زمان مانی خوشبین بابت کارش سه دلار و 15 سنت دستمزد می گرفت. اولین کار او به عنوان متصدی پارکینگ KMART بود.

مانی خوشبین یک کارآفرین، سرمایه گذار، سخنران و نویسنده ایرانی الاصل است.

مانی خوشبین است

اگر به خودروهای فوق العاده اسپرت و خاص علاقه دارید، حتما نام مانی خوشبین را شنیده اید. زیرا مجموعه ای از بهترین محصولات شرکت های خودروسازی جهان را در اختیار دارد.

مانی خسبین خوش بین به دلیل ثروت و دارایی و از همه مهمتر شخصیتش در بین مردم شهرت زیادی پیدا کرده است که با فعالیت های ملکی و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف توانسته است ثروت زیادی به دست آورد.

درست زمانی که مانی 14 ساله بود، والدینش تصمیم گرفتند برای زندگی به آمریکا مهاجرت کنند. یکی از دلایل مهاجرت آنها نزدیک شدن به سن سربازی مانی بود.

مانی خوشبین است

خانواده هفت نفره آنها به نام مانی با سه خواهر و برادر و پدر و مادرش به دلیل نداشتن پول کافی برای خرید یا اجاره خانه در ایستگاه زندگی می کردند.

خانواده مانی حتی بلد نبودند به طور کامل انگلیسی صحبت کنند، بنابراین کار برای آنها بسیار سخت بود.

مانی خوشبین است

اما مانی به عنوان اولین تجربه کاری خود در آمریکا تصمیم گرفت آخر هفته ها در بازار کارکرده کار کند. آن موقع هم دانشجو بود. اما فقر و فقر او را مجبور کرد که تصمیم بگیرد در طول هفته به مدرسه برود و در تعطیلات و آخر هفته کار کند.

بیشتر بخوانید  روسیه از ایران و هند دعوت می کند تا به گفتگوهای صلح افغانستان بپیوندند

مانی علاوه بر کمک مالی که به خانواده اش کرد، برای خودش هم پول پس انداز کرد.

مانی خوشبین است

کار کردن برای او در شهر و دیار بیگانه در سنین جوانی و در فقر، مطمئناً باید خاطره ای بسیار تلخ و غم انگیز باشد. اما بارها مانی خوش بین این خاطرات را بدون غم روایت می کرد.

دو سال بعد، زمانی که مانی 16 ساله شد، به عنوان اولین تجربه رسمی کاری خود در یک فروشگاه KMART کار کرد. او به ازای هر ساعت کار در این فروشگاه سه دلار و پانزده سنت دستمزد می گرفت و اولین کارش تعمیرکار در پارکینگ یکی از فروشگاه های KMART بود.

او در عرض یک سال توانست به پیشرفت های زیادی در فروشگاه های KMART دست یابد. اولین و بزرگترین پیشرفت شغلی او ارتقاء به معاونت فروش کالاهای ورزشی در فروشگاه های KMART بود.

اولین سکوی پرتاب

مانی خوشبین است

آرزوی مانی خوش بین کار و فروش در فروشگاه های KMART نبود. او آرزوهای بزرگتری داشت و قلبش باور داشت که می تواند به اهدافش برسد.

او کار خود را در فروشگاه های KMART ترک کرد.

مانی در تجربه کاری جدید خود در یک شرکت بازاریابی مشغول به کار بود که به فروش خانه به خانه آجیل و بسته بندی شکلات می پرداخت.

او باید خانه به خانه می رفت و بسته های آجیلی را که مسئولیت فروشش را بر عهده داشت می فروخت.

پیشرفت مانی در این تجارت نیز بسیار محسوس بود. در چند ماه اول موفق شد فروش بیشتری نسبت به سایر فروشندگان داشته باشد. او به پردرآمدترین تاجر شرکت آنها تبدیل شد.

بیشتر بخوانید  چه کسانی در لیست دریافت سهام عدالت هستند؟

این سوال باعث شد که مانی در هجده سالگی تصمیم بگیرد که کسب و کاری شبیه به کسب و کار فعلی خود راه بیندازد.

او یک دفتر کوچک اجاره کرد و مقداری آجیل و خشکبار به صورت عمده خرید. او آجیل و خشکبار بسته بندی می کرد و خودش آنها را به عنوان فروشنده خانه به خانه می فروخت.

مانی از فروش بسته های خشکبارش درآمد زیادی کسب می کرد. اکنون اهداف او تغییر کرده و رسماً صاحب کسب و کار خود شده است.

اما هشدار یک سازمان بهداشتی همه رویاهای او را خراب کرد. طبق استاندارد بهداشتی پکیج های مانی قابل قبول نبود. زیرا بسته بندی به صورت دستی انجام شده است.

سازمان بهداشت به وی هشدار داد که به استفاده از دستگاه های بسته بندی ادامه دهد. هزینه ماشین های بسته بندی بسیار گرانتر از مقدار پول پس انداز بود.

به همین دلیل کسب و کار نوپای مانی به دلیل فشار سازمان بهداشت تعطیل شد.

مانی خوشبین دوباره شروع می کند

مدیر یکی از شعبه هایی که مانی به او آجیل می فروخت خیلی او را دوست داشت. وقتی متوجه شد که کار مانی بسته شده است، از مانی خواست که به عنوان معاون در شرکت او کار کند.

مانی می خواست کسب و کار خودش را راه بیندازد و هیچ چیز نمی توانست مانع او شود. یک سال بعد از معاونت استعفا داد. در سال 1991 در سن بیست سالگی تصمیم گرفت با کمک یکی از دوستان پدرش یک پمپ بنزین سیار بخرد.

تصمیم گرفت پمپ بنزین سیار بخرد پولش کافی نبود و مجبور شد وام بگیرد. اما شرکتی که وام داده یک شرکت کلاهبردار بوده و یک شرکت رسمی نیست.

بیشتر بخوانید  آتش گرفتن سازمان هواپیمایی کشوری | آیا این آتش‌سوزی تلفات جانی هم داشت؟

پس انداز نقدی توسط شرکتی که او سعی داشت از آن وام بگیرد، جمع آوری شد.

مانی در بیست و دو سالگی بدون هیچ پولی و با شکست کامل در حرفه خود در یک شرکت وام مسکن (مجوز املاک) به عنوان کارمند در بخش وام شروع به کار کرد.

پس از شش ماه، مانی شرکت وام مسکن خود را راه اندازی کرد.

وی با کمک این شرکت قصد داشت در اموال توقیف شده و مصادره شده سرمایه گذاری کند.

سال های اول شرکت او برای او بسیار سخت بود، زیرا به دلیل تفاوت نژادی با او بسیار سخت رفتار می شد.

سختی ها و سختی ها نتوانست مانی را تسلیم کند.

امروزه مانی خسبین شرکت های متعددی در این زمینه دارد که یکی از آنها موفق تر از دیگری است و با کمک همین شرکت ها توانسته به موفقیت و آرزوهای خود دست یابد.

زندگی شخصی Mani Optimus

مانی خوشبین علاقه زیادی به خودروهای سوپر اسپرت و لوکس دارد. به همین دلیل مجموعه ای از محصولات برندهای برتر خودرو را در اختیار دارد. مانی از همسرش لیلا میلانی بازیگر و مدل معروف دو فرزند دارد.

مانی خسبین در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد، او بخشی از شهرت خود را از طریق اینستاگرام به دست آورد. او بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

مانی تقریبا هر روز در مورد خودروهای لوکس خود پست می گذارد.

او صاحب خانه ای چند میلیون دلاری در بورلی هیلز است که در آنجا با خانواده اش زندگی می کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *