مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عملیات ساخت و تجهیز شرکت رنگ جدید کرمان موتور در ارگ جدید بم آغاز شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، شرکت کرمان موتور در راستای اجرای هشت دستور ریاست جمهوری مرتبط با صنعت خودروسازی کشور و در راستای افزایش بیشتر داخلی سازی و کیفیت محصولات خود، با هدف تبدیل شدن به یک مجموعه سبز تولیدی با حداقل آلودگی زیست محیطی، کسب و کار نقاشی این شرکت بر اساس آخرین استانداردهای صنعت خودرو آغاز شد.

معاون اجرایی شرکت کرمان موتور در حاشیه جشن گردهمایی خانواده کرمان موتور از آغاز پروژه احداث خط رنگ تمام اتوماتیک این شرکت خبر داد و افزود: این پروژه ظرف 14 ماه سال آینده به بهره برداری می رسد. پیشرفت 70 درصدی در این پروژه حاصل شود. قابلیت پاشش رنگ بر روی 20 تیپ بدنه در ساعت، استفاده از فیلتراسیون خشک در غرفه های اسپری، رعایت آخرین فناوری های تولید و استانداردهای زیست محیطی و کاهش مصرف آب از جمله مزایای سالن رنگ جدید شرکت کرمان موتور خواهد بود. این پروژه همچنین مجهز به سیستم RTO است که از انتشار آلاینده های ناشی از پختن رنگ و سوخت از کوره جلوگیری می کند که منجر به کاهش چشمگیر آلودگی می شود. از طرفی سالن نقاشی برای پاشش رنگ های پایه آبی آبی طراحی شده است که باعث کاهش آلودگی محیطی ناشی از حلال های شیمیایی می شود.

آیدین هوردستان با اشاره به رباتیک بودن فرآیند رنگ پاشی در سالن جدید اعلام کرد: ربات های رنگ پاش مورد استفاده در سالن نقاشی دوم تولید شرکت هیوندای کره جنوبی است و سیستم پاشش رنگ از جدیدترین تجهیزات سامز استفاده می کند. شرکت ها در فرانسه همچنین برای اولین بار در کشور آب بندی رباتیک و پاشش پی وی سی کف بدنه خودرو انجام می شود.

بیشتر بخوانید  برنامه دولت درباره قیمت بنزین اعلام شد/ پیش‌بینی کارت اضطرار در پمپ بنزین‌ها

وی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و ظرفیت های رنگ جدید کرمان موتور به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که امکان پاشش رنگ روی بدنه تمامی خودروهای سواری تولیدی در کشور وجود دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *