مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علی اف به دنبال افزایش بودجه ارتش جمهوری آذربایجان است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایسنا سلام نو، الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار مقامات این کشور گفت: در شش ماه گذشته سال جاری اصلاحاتی در حوزه نظامی انجام شد. اصلاحات ساختاری و اصلاحات در زمینه آموزش نظامی انجام شد و گام های جدی در ارتباط با برگزاری مانورهای نظامی برداشته شد.

وی ادامه داد: در این راستا یگان های مسلح جدید تشکیل، قراردادهای جدید منعقد شد و تجهیزات، سلاح و مهمات تامین شد و تامین خواهد شد.

علی اف تاکید کرد: ما به کار خود در زمینه تقویت ارتش ادامه خواهیم داد. بخشی از برنامه فرصت های اقتصادی و مالی ما که در سال جاری افزایش یافته است، با هدف بهبود این مسائل است.

وی افزود: بودجه کشور افزایش یافته، مناسب سازی ها انجام شده و هزینه های ارتش افزایش چشمگیری داشته است. چرا؟ دلایلی برای آن وجود دارد. هنگام تصویب بودجه نظامی برای سال جاری، بودجه سال قبل را بررسی کردیم. در ابتدا فکر کردیم کافی است، اما به خاطر این مسائلی که گفتم و دیگر مواردی که اشاره نکردم، فکر کردیم باید بودجه ارتش افزایش یابد. این افزایش به طور خاص صرف دستیابی به سلاح هایی با قابلیت های پیشرفته می شود.

رئیس جمهوری آذربایجان ادامه داد: ما نیز به لزوم امضای قراردادهای جدید پی بردیم. امسال طی روند مصالحه، بودجه نظامی ما افزایش یافت تا بتوانیم مدرن ترین تجهیزات و سلاح های نظامی را تهیه کنیم. ما آن را تا حدی که لازم باشد افزایش خواهیم داد زیرا می دانیم جنگ چیست، می دانیم اشغال چیست و همچنین می دانیم که تهدید چیست. ما باید همیشه آماده باشیم تا حقوق خود را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید  ترفندهای جادویی گوگل؛ چطور با جستجوهای هوشمند از دیگران پیشی بگیریم ؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *