مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت مرگ ناگهانی پسر رونالدو چه بود!؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کریستیانو رونالدو روز دوشنبه این خبر غم انگیز را به جهانیان فاش کرد که او و شریک دوقلویش جورجینا رودریگز یکی از نوزادان خود را که یک پسر بود از دست دادند.

این زوج غم و اندوه را “بزرگترین درد” توصیف کردند و افزودند: تنها تولد دخترمان به ما قدرت می دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم.


رونالدو

این زوج مدت ها منتظر فرزند بعدی خود بودند اما به آرزوی خود نرسیدند. هر زمان که جورجینا باردار می شد، مدام زمان بارداری خود را به اشتراک می گذاشت. وقتی دکتر را دید، تصاویر را در حساب اینستاگرام خود با سه کودک دیگر به اشتراک گذاشت. همه برای استقبال از یک عضو جدید خانواده بسیار هیجان زده بودند، اما انتظار آنها پایانی نداشت.


رونالدو

در حالی که دلایل ناکامی نوزاد برای زنده ماندن مشخص نشده است، عوامل خطر به دلیل بارداری دوقلویی بیشتر بوده و می تواند دلایل مختلفی برای این فاجعه وجود داشته باشد.

کارشناسان امارات به گلف تایمز گفتند که بارداری دوقلو یا چند قلو خطرات خاص خود را دارد.


رونالدو

دکتر شمسه الاور، مشاور زنان و زایمان، رئیس گروه زنان و زایمان دانشکده پزشکی و بهداشت گفت: «یکی از دلایلی که باعث می شود بارداری دوقلو پرخطر در نظر گرفته شود این است که هنجار بیولوژیکی برای گونه انسان یک بارداری است. علوم در دانشگاه امارات. دو یا چند جنین در حال رشد می توانند استرس قابل توجهی را به بدن وارد کنند. او گفت: «تعداد جنین‌هایی که می‌توانند به طور ایمن رشد کنند، متفاوت است.

بیشتر بخوانید  سحر زکریا خداحافظی کرد !؟ بازیگر جنجالی مهاجرت کرد ؟


رونالدو

جمینی خطر زایمان زودرس را افزایش می دهد. «فشار روی رحم در حال افزایش است، اما مشکلات دیگری که در مورد جنین های مفصلی مانند برخی از دوقلوهای همسان که در معرض خطر بالاتری هستند ممکن است رخ دهد. هفته 37 به پایان رسیده است، در حالی که مجردها 40 هفته دارند.


رونالدو

به گزارش گلف تایمز، این فوتبالیست سرشناس هنوز نظر پزشکان و علت مرگ پسر رونالدو را اعلام نکرده است و در صورت اعلام نهایی مرگ پسر رونالدو، این صفحه به روز خواهد شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *