مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت مرگ محسن قاسمی | بیوگرافی محسن قاسمی کشتی گیر

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


علت فوت محسن قاسمی بیوگرافی محسن قاسمی کشتی گیر چرا محسن قاسمی معتاد شد: محسن قاسمی کشتی گیر: محسن قاسمی قهرمان کشتی:

محسن قاسمی قهرمان کشتی لرستانی که عناوین زیادی در عرصه های ملی و بین المللی کسب کرده است پس از مدت ها در کما بودن امشب دارفانی را وداع گفت.

فرید بهرامی رئیس هیئت کشتی لرستان در خصوص درگذشت محسن قاسمی گفت: متأسفانه امشب پس از تحمل سالها رنج از دنیای گیاهی قهرمان را در کشتی لرستان از دست دادیم.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

وی خاطرنشان کرد: محسن قاسمی کشتی گیر لرستانی بارها پرچم پرافتخار کشور را در عرصه های مختلف ملی و بین المللی به اهتزاز درآورده و عناوینی همچون قهرمانی کشتی آسیایی و جهانی را در کارنامه خود دارد.

رئیس هیئت کشتی لرستان با بیان اینکه محسن قاسمی یکی از با استعدادترین و باهوش ترین کشتی گیران استان و کشور بود، گفت: متاسفانه امشب قهرمان کشتی لرستان تسلیم شد.

بهرامی در خصوص جزئیات مراسم تشییع پیکر این کشتی گیر سرافراز لرستانی گفت: منتظر هستیم تا خانواده قاسمی زمان و مکان تشییع را اعلام کنند و به محض اطلاع، برنامه ریزی های لازم را انجام خواهیم داد.

گفتنی است محسن قاسمی قهرمان سابق کشتی ایران بود که متأسفانه چند سال پیش در دام اعتیاد گرفتار شد و زمانی که مجبور به ترک اعتیاد شد در کمپ ترک اعتیاد مورد حمله چند زورگو قرار گرفت و دچار ضربه مغزی شد. و افتاد در چه کسی

بیشتر بخوانید  خلاصه دیدار پرسپولیس ۲ - ۱ ذوب آهن
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *