مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت زندگی رونالدو با مادرش فاش شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:


رونالدو ستاره دنیای فوتبال علاوه بر بازی در این زمین پرطرفدار، کسب و کارهای زیادی در صنعت هتلداری، رستوران و مد دارد. رونالدو او چند سال پیش با یکی از دوستانش رستورانی در اسپانیا افتتاح کرد و حالا شعبه جدیدی از این رستوران را در ریاض ارائه کرده است. رونالدو ساویری در اینستاگرام خود از افتتاح رستوران جدید خود خبر داد و در توضیح آنها نوشت: غوطه ور شدن در تاریخ و غذا در TATEL Riadh در الذریه، با منظره ای خیره کننده از الباجیری و نمایی از الطریف.

فوق ستاره دنیای فوتبال همیشه قدردان زحمات مادرش است که او را قهرمان خطاب می کند و همچنان با او زندگی می کند و از او خوشحال است. یک بار خبرنگاری از کریستیانو رونالدو پرسید که چرا با وجود موفقیت و درآمد میلیون ها دلاری هنوز با مادرش زندگی می کند. پاسخ رونالدو قابل توجه بود.

تحسین و عشق عمیق کریستیانو رونالدو به مادرش، ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو، واقعا جالب است. او از نزدیک شاهد فداکاری هایی بود که مادرش هنگام بزرگ کردنش انجام داد و هرگز اهمیت رابطه اش با مادرش را فراموش نمی کرد.

به عنوان یک مادر مجرد، ماریا آویرو به طور خستگی ناپذیری برای تأمین مخارج خانواده اش تلاش کرد. او اغلب ساعت های طولانی بدون غذا کار می کرد تا مطمئن شود رونالدو هرگز به چیزی نیاز ندارد.

بیشتر بخوانید  اختیار تقسیط بدهی مالیاتی لغو شد+بخشنامه

خانواده ستاره پرتغالی نصر عربستان

رونالدو از فداکاری هایی که مادرش برای او انجام داده است آگاه است و اعتراف می کند که بدون حمایت، راهنمایی و سخت کوشی او در جایگاه امروزی اش قرار نمی گرفت.

برای رونالدو، مادرش نه تنها یک پدر و مادر، بلکه یک قهرمان و یک الگو است

رونالدو در ادامه دلیل تصمیم خود را اینگونه توضیح داد: مادرم برای بزرگ کردن من جان خود را فدا کرد. گرسنه به رختخواب می رفت تا مرا سیر کند. ما پول نداشتیم. او 7 روز در هفته کار می کرد و شب ها به عنوان نظافتچی کار می کرد تا برای من یک جفت کفش فوتبال بخرد تا بتوانم بازی کنم.

او بیش از همه به مادرش احترام می گذارد و موفقیت خود را مرهون حمایت و فداکاری او می داند. وقتی از رونالدو در مورد رابطه آنها سؤال شد، گفت که تمام دستاوردهای زندگی او به او تقدیم شده است. او قصد دارد به مراقبت از مادرش ادامه دهد و هر آنچه را که نیاز دارد برای او فراهم کند.

کریستیانو گاهی اوقات مرا مسخره می کند و می گوید: “تو نمی خواستی من به دنیا بیایم.” اما اکنون می بینید که من اینجا هستم و به همه شما کمک خواهم کرد.»

زندگی کریستیانو رونالدو با مادرش

و قدردانی او از مادرش کیلومترها طول می کشد

کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی به مادرش تبریک گفت. این فوتبالیست معروف با به اشتراک گذاشتن عکسی از مادرش (تصویر زیر) نوشت: تولدت مبارک بهترین مادر دنیا، جنگجویی که همیشه به من یاد داد تسلیم نشم، بهترین مادربزرگ که فرزندانم می توانستند آرزو کنند. خیلی دوستت دارم مادرم! میبوسمت!”

بیشتر بخوانید  اولین عکس از پوشش جدید کتایون ریاحی

امروز رونالدو نه تنها یک نماد جهانی است، بلکه پردرآمدترین فوتبالیست جهان است که برای النصر بازی می کند. موفقیت او مرهون تلاش، فداکاری و عشق و حمایت مادری است که هرگز از باور فرزندش دست برنداشت.

رونالدو می داند که همه چیزش را مدیون مادرش است، مادرش که فداکاری های زیادی کرد تا به او فرصتی برای دنبال کردن رویاهایش بدهد، و او همیشه قدردان عشق و حمایت بی قید و شرط او خواهد بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *