مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عفونت Omicron بعد از چند روز ظاهر می شود؟!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



داده ها نشان می دهد که علائم کرونا ویروس آمیکرون ممکن است دو تا سه روز پس از ابتلا به ویروس ظاهر شود. با این حال، کارشناسان توصیه می کنند افراد پس از قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا حداقل به مدت 10 روز در ایزوله باشند.

سویه آمیکرون ویروس کرونا که برای اولین بار در آفریقای جنوبی کشف شد، مردم سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است. این سویه جهش یافته نه تنها آنتی بادی های واکسن کرونا را خنثی می کند، بلکه در برابر ایمنی ناشی از بیماری کووید-19 نیز مقاوم است و خطر ابتلای مجدد را افزایش می دهد. از زمان شروع کرونا، محققان دریافته اند که علائم این سویه با علائم اولیه ویروس کرونا متفاوت است.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که دوره نهفتگی بیماری کووید-19 زمان بین قرار گرفتن در معرض ویروس تا شروع علائم است که به طور متوسط ​​بین پنج تا شش روز است، اما می تواند تا 14 روز باشد. . کارشناسان معتقدند شیوع سویه کروناویروس آمیکرون به دلایل مختلف دوره نهفتگی این بیماری را کوتاه کرد. با این حال، کارشناسان توصیه می کنند که افراد پس از قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا حداقل 10 روز ایزوله شوند، زیرا ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا علائم ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید  خبر خوش دولت برای بازنشستگان -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *