عفونت 94 130 زنجانی به کوید 19


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ، بر اساس گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان ، از اسفند سال گذشته تاکنون 9768 بیمار بستری در استان زنجان به طور قطعی آلوده شده اند. وووید 19 طبق آزمایشات آزمایشگاهی ، 8،217 نفر از آنها پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

طبق همین گزارش ، آمار بیماران سرپایی با وووید 19 از ابتدای شیوع ویروس ویروس کرونا در این استان طبق آزمایشات آزمایشگاهی 84 هزار و 684 مورد وجود دارد که از این تعداد 124 مورد در 24 ساعت گذشته گزارش شده است و مجموع بیماران مبتلا به این بیماری در استان را به 94 هزار و 452 نفر می رساند.

در حال حاضر ، 91 نفر در بیمارستان های استان زنجان به دلیل وووید 19 نفر یا مشکوک به بستری شدن در بیمارستان ، 6 نفر از آنها در میان بیماران روزانه بودند.

براساس همین گزارش ، آمار تجمعی بیماران بستری در بیمارستان های استان زنجان از جمله بیماران با قطعیت وووید 19 و 27 هزار و 424 مظنون اعلام شد.

همچنین در هنگام شیوع ویروس ویروس کرونا 1512 نفر جان خود را از دست دادند ، که یکی از آنها آمار روزانه بود.

واکسیناسیون ویروس کرونا در مناطق کم درآمد زنجان سرعت می گیرد

فتح الله حقیقی گفت: این استان از نظر وضعیت فعلی از نظر میزان واکسیناسیون و تعداد مراکز یکپارچه یکی از بهترین استان ها است اما برای دستیابی به اهداف ذکر شده باید مقدار واکسیناسیون به میزان زیاد انجام شود مناطق هدف سطح. “

استاندار زنجان با اشاره به اینکه میزان واکسیناسیون وجود دارد ویروس کرونا وی در مناطق کم درآمد باید به بیش از 70 درصد برسد ، افزود: این استان مشکلی با واکسن ندارد و مشکل اصلی تزریق آن به گروه های هدف به ویژه در این مناطق و در این بین ورود صادقانه است. ” مسئولین این منجر به موفقیت می شود.

بیشتر بخوانید  رویداد «بررسی ابزارهای سئو» از لنز ایرانسل پخش می‌شود

هاگی ضرورت همکاری و هماهنگی بین بخشی برای تسریع واکسیناسیون در مناطق کم درآمد را یادآوری کرد و گفت: بر این اساس کمیسیونی با حضور مسئولین پیوندها و تأثیر در تغییر رنگ نواحی قرمز و سیاه موجود در کارت واکسیناسیون به زرد و جدی گرفتن این مشکل.

وی با بیان اینکه این استان از تمام امکانات و امکانات خود در این زمینه استفاده می کند ، افزود: دستگاه های متولی به ویژه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی باید فوراً این موضوع را رصد کنند تا مناطق واکسیناسیون قرمز و سیاه رنگ آمیزی شود. رنگ زرد.

هاگی با تأکید بر اینکه کمیته اطلاع رسانی باید به طور جدی در این امر دخیل باشد ، افزود: این کمیته باید به تعهدات خود در رابطه با واکسیناسیون و شرایط موجود به روش مطلوب عمل کرده و اعتماد را در بین مردم ایجاد کند ، زیرا علاوه بر این کار مهم. کاهش مرگ و میر روی تاجبسیاری از مشکلات و مسائل ناشی از این بیماری نیز برطرف شده است.

آخر پیام / 73005 / ق


دیدگاهتان را بنویسید