مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رویداد «بررسی ابزارهای سئو» از لنز ایرانسل پخش می‌شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

این رویداد با نام «Trend Time» با حضور فعالان حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ و با هدف بررسی ابزارهای ایرانی و خارجی در حوزه سئو برگزار می شود.

رویداد Trend Time، جمعه 26 خرداد 1401 از ساعت 15 آغاز می شود و علاقه مندان می توانند آن را به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل تماشا کنند.

کاربران لنز ایرانسل می توانند این برنامه را به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک با نرخ کامل اینترنت تماشا کنند.

Lance، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران است که کاربران می توانند در هر زمان و مکان به صورت رایگان آن را دانلود کنند، مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (همگام با زیرنویس فارسی)، پخش زنده، پخش زنده از مسابقات ورزشی (زنده فوتبال، شبکه 3 و 3 زنده)، پادکست ها، کتاب های صوتی، موسیقی و آلبوم های جدید و … دسترسی از طریق تلفن همراه یا در منزل از طریق تلویزیون.

از جمله ویژگی های اپلیکیشن لنز می توان به دسترسی به مجموعه بزرگی از فیلم ها، سریال ها، آلبوم های موسیقی و مستندهای ایرانی و خارجی، پخش زنده برنامه های تلویزیونی، مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیونی در برنامه های از پیش تعیین شده برنامه هایی که از شبکه های مختلف تلویزیون پخش می شوند، امکان تماشای برنامه ها در قسمت آرشیو تا هفت روز پس از پخش زنده، امکان افزودن برنامه های مورد علاقه کاربران به “مورد علاقه”. “فهرست و دسترسی آسان تر به آنها.

بیشتر بخوانید  اول مرغ بوده یا تخم‌مرغ؟

روابط عمومی ایرانسل


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *