مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عصبی ترین افراد در این ماه به دنیا آمده اند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: آیا شما از آن دسته افرادی هستید که خیلی زود عصبانی و ناراحت می شوند؟ در این قسمت شما را با طالع بینی آشنا می کنیم که در کدام ماهی افراد زودتر عصبانی می شوند.

ماه آوریل؛ گرم ترین ماه های تولد

اول آوریل یکی از گرم ترین ماه های تولد است. آنها به دنبال جنگ و درگیری هستند. گاهی ممکن است از رفتار خشونت آمیز آنها شوکه شوید. نمی توان به این افراد صبور گفت.

آنها خیلی راحت عصبانی می شوند و به زمان نیاز دارند تا آرام شوند. آنها به یکباره مانند یک بمب منفجر می شوند و شما باید از آنها فرار کنید و اگر در کنار آنها باشید احتمالاً شما را ناراضی نمی گذارند. به همین دلیل بهتر است هر زمان که با یک احمق اردیبهشتی قرار گرفتید و او عصبانی شد از او دوری کنید.

مرداد

ماهي مرداد دوست دارد هميشه پادشاه و فرمانروا باشد و اگر خشمگين شود مانند شاه رفتار مي كند و همه چيز را خراب مي كند و همه از آنها مي ترسند. بدون شک آنها افراد عصبی به حساب می آیند. وقتی عصبانی هستند داد می زنند، اعتماد به نفسشان بالا می رود و می خواهند همه چیز را خراب کنند.

البته از الفاظ زشت استفاده نمی کنند، اما با داد و فریاد همه را عصبانی می کنند. وقتی ماهی مرداد عصبانی می شود، نمی توانید خیلی به آن نزدیک شوید. فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر باشید.

طوفان

ماهی های ژوئن معمولاً افراد جذابی هستند، اما بهتر است زمانی که عصبانی هستید کنار آنها نباشید. زیرا یکی از خشمگین ترین ماه های سال هستند و به راحتی عصبانی می شوند و نمی توانند عصبانیت درونی خود را کنترل کنند و می خواهند آن را با کلمات متفاوت و سریع بیان کنند.

بیشتر بخوانید  ادای احترام مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مقام شامخ شهدای گمنام در ماهشهر

آنها کمی غیرقابل پیش بینی رفتار می کنند و نمی توان از خشونت آنها جلوگیری کرد. اگر کارها طبق برنامه پیش نرود، خیلی سریع عصبانی می شوند و فریاد می زنند.

ممنوع کردن

ماهی های آبان معمولا آرام و صبور هستند، اما اگر آنها را عصبانی کنید، مطمئنا شما را شوکه خواهند کرد. آنها معمولا دیر عصبانی می شوند، اما عصبانیت آنها بسیار شدید است و به همین دلیل است که آنها را افراد عصبی می نامیم. حتی می توانند اطرافیان خود را آزار دهند و بهتر است از آنها دوری کنید.

آنها همچنین هنگام عصبانیت از کلمات زشت استفاده می کنند و می توانند توهین کنند، اما احتمالاً بعداً احساس پشیمانی می کنند. تغییرات غیرمنتظره اطراف آنها معمولا آنها را عصبانی می کند. بهتر است در هنگام عصبانیت آنها را به حال خود رها کنید تا بتوانند با خود کنار بیایند.

شهریور

ماهی های شهریور معمولاً شخصیت قوی دارند. آنها دوست دارند مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند و معمولاً روی تمیزی، تمیزی و جزئیات تمرکز زیادی دارند. بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید، عصبانی می شوند و می توان گفت عصبی هستند.

آنها معمولاً خشم درونی زیادی دارند و سعی می کنند خشم را در خود نگه دارند و هرگز آسیب نبینند، اما گاهی اوقات عصبانیت آنها آنقدر شدید است که نمی توانید آن را کنترل کنید.

ژانویه

شاید ماهی های ژانویه یکی از خطرناک ترین افراد پس از عصبانیت نباشند، اما همچنان می توان گفت که جزو دسته افراد عصبی هستند. اگر کسی به آنها توهین کند هرگز تحمل نمی کنند و یکباره عصبانی و ناراحت نمی شوند.

بیشتر بخوانید  نکاتی برای دلتا تاج

اگر اتفاقی بیفتد که آنها را ناامید و بی انگیزه کند، احتمالاً می توانید خشم را در آنها ببینید. احساسات آنها معمولاً به راحتی آسیب می بیند. پس باید مراقب باشید که آنها را ناراحت نکنید.

تبریک می گویم

اردیبه ها نیز افرادی تقریباً عصبی هستند، اما خشم آنها ممکن است در حد متوسط ​​طبقه بندی شود. گاهی اوقات آنقدر عصبانی می شوند که نمی توانند خود را کنترل کنند و به همین دلیل آرام کردن آنها کار آسانی نیست. وقتی سرسختی آنها شروع می شود، نمی توانند متوقف شوند. وقتی عصبانی هستند صدایشان را بلند می کنند و بهتر است در کنارشان نباشند.

لاستیک

کمانداران معمولا حساس هستند، اما اگر عصبانی شوند، این کار را به دیگران واگذار نمی کنند. سعی می کنند چیزی نگویند. افراد کمان معمولاً به رفتار دیگران وابسته هستند و اگر چیزی برایشان خوب پیش نرود اعتیاد آنها را عصبانی می کند.

البته سعی می کنند عصبانیت را در خود نگه دارند اما اگر این عصبانیت شدید باشد متوجه عصبانیت درونی آنها می شوید. آنها معمولاً هنگام عصبانیت فریاد می زنند، از کلمات زشت استفاده می کنند و حتی کتک می خورند، اما به طور کلی این اتفاق در موارد نادری رخ می دهد.

آتش

آذری ها معمولا عصبانی نیستند اما اگر عصبانی شوند مانند بمب ساعتی عمل می کنند. وقتی عصبانی هستند سعی می کنند چیزها را برای خودشان نگه دارند، مگر اینکه خیلی پیچیده و غیر قابل تحمل باشد. در غیر این صورت خشم خود را کاملا بروز می دهند. آنها معمولا از کلمات زشت استفاده می کنند و ممکن است کمی توهین آمیز باشند. تنها راه بیان خشم آذر ماهی با کلمات است.

مهر

ماهی ها معمولا موقعیت را تجزیه و تحلیل می کنند، اما اگر بی عدالتی ببینند، عصبانی می شوند و آنها را دیوانه می کند. اما مردم اکثرا آرام هستند. معمولا سعی می کنند عصبانیت زیادی را ابراز نکنند و در این کار موفق می شوند و شما متوجه عصبانیت درونی آنها نمی شوید و در نتیجه جزو افرادی هستند که به خوبی احساسات خود را مدیریت می کنند.

بیشتر بخوانید  کاهش 381 میلیون متر مکعب حجم آب در پنج سد استان تهران

بهمن

اگر بهمن ها عصبانی شوند، به راحتی می توانند با طرف مقابل صحبت نکنند و سکوت کنند و سعی کنند او را برای همیشه ترک کنند تا کمی آرام شود. اگر از این بابت راحت نباشند وارد فاز دوم عصبانیت می شوند و این شغل می تواند به توهین و بی ادبی منجر شود تا کمی آرام شوند.

معمولاً با حرف هایشان شما را گاز می گیرند و اذیت می کنند و ممکن است بخواهند شما را تهدید کنند، اما این اتفاق در موارد بسیار نادری رخ می دهد و معمولاً به این مرحله افراطی نمی رسند.

مارس

ماهی ها ماهی ها حساس هستند و به راحتی احساسات خود را جریحه دار می کنند و معمولا سعی می کنند از کسی که به آنها توهین کرده یا بدی به آنها کرده است انتقام بگیرند. آنها از اینکه کسی می خواهد آنها را مسخره کند عصبانی هستند.

آنها معمولاً در شرایط بسیار خاص عصبانی می شوند که بسیار به ندرت اتفاق می افتد. اگر بخواهیم آنها را با 11 ماه دیگر مقایسه کنیم، می توان گفت که آنها کمترین عصبانیت را دارند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *