مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عزا و ماتم عمو پورنگه روستایی در قلب ملت ایران است!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


داریوش فرضیایی متولد 31 مرداد 1352 در جوادیجه تهران است.

او که به عنوان آخرین بازمانده یک پدر و مادر شمالی به دنیا آمده، پنج برادر و دو خواهر دارد که یکی از آنها چند سال پیش برادرش را به دلیل بیماری از دست داد.

داریوش فرضیایی سرانجام در سال 1378 و در سن 26 سالگی در سریال کودک تورنگ و پورنگ که پربیننده بود پا به عرصه تلویزیون گذاشت.

عموپورنگ روز گذشته مطلبی را در مورد مادر فقید هندی منتشر کرد و تسلیت گفت. طبق برخی از صفحات اینستاگرام، این فرد از آشنایان عموپورنگه بوده که مرگ نابهنگام او بر داریوش فرضیایی تاثیر گذاشته است.


عزا و ماتم عمو پورنگه روستایی در قلب ملت ایران است!

سپس در ماه رمضان سال 1381 برنامه مستقل خود به نام عمو ورنگ را اجرا کرد که گل های زیادی به ثمر رساند و به شهرت رسید.

داریوش فرضیایی قبل از شهرت در سن 20 و 21 سالگی سه بار در دادگاه حاضر شد اما هر سه بار به دلیل اختلاف موقعیت اجتماعی جوابی نشنید.


عمو پورنگ

از دیگر آثار فرضی می توان به «شبکه خنثی»، «یک و تنها»، «باران تازه» و … اشاره کرد. عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر عزیزش ستودنی است و بازی های دلنشین و صمیمی او باعث شد تا بر اساس نظرسنجی های عمومی 98 درصد مخاطبان را به خود اختصاص دهد.


عمو پورنگ

عموپورنگ در سال 1996 از طریق دکتر ایرانی شاه روح خان با او آشنا شد که می گوید او یک هنرپیشه هندی است و او مرد خوب و بزرگی است.


عمو پورنگ

از بچگی عاشق تماشای فیلم های هندی بودم، حسی که در فیلم های هندی وجود داشت برای من منحصر به فرد بود.

بیشتر بخوانید  تبریک ماه رمضان به زبان آلمانی با ترجمه فارسی

از آنجایی که علاقه زیادی به بازیگری داشتم، پس از دیدن این فیلم ها، آن را برای خواهر و برادرم بازی کردم و یک وعده غذایی مثل پاف به عنوان دستمزد گرفتم.


عمو پورنگ

در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی، عمو پورنگ با رای مخاطبان به همراه عادل فردوسی پور و رامبد جوان به عنوان سومین مجری برتر سال انتخاب شد.


عمو پورنگ

همکاری او با مجری جوانی به نام امیرمحمد نیز بر محبوبیت برنامه های او تأثیر گذاشت. او به همراه امیر محمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی (همیار نیروی انتظامی) تهیه کرده بود به عنوان مجری و بازیگر نقش آفرینی کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *