مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عبور از مرز تولید 4 میلیون تن گندله، همراه با رکوردهای متعدد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ وی افزود: صنایع معدنی فولاد سنگان با توجه به هدف‌گذاری و بررسی تمامی ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها، تولید سه میلیون و پانصد هزار تن گندله را در سال 1400 هدف گذاری کرد که توانست بیش از چهار میلیون تن تولید کند. .

امرایی افزود: این شرکت در سال 99 بیش از 3 میلیون و سیصد هزار تن گندله تولید کرد که به لطف خداوند و تلاش روزافزون همکارانم رشد تولید 22 درصدی را به ثبت رساند.

رشد 22 درصدی تولید، افزایش سود، کسب عنوان کلاس A در گروه فولاد مبارکه و صعود 45 پله ای در رتبه بندی IMI-100 و کسب رتبه 64 از جمله افتخارات کسب شده در سال تولید، حمایت و موانع و همدلی تمامی ارکان شرکت در حوزه های مختلف تجاری، تجاری، سرمایه انسانی، مالی، توسعه و فناوری و تعالی سازمانی است.

مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به محدودیت‌های ناشی از قطعی برق و گاز و تاثیر مستقیم آن بر کاهش تولید در سال گذشته، افزود:

مسلماً اگر محدودیتی برای صنعت فولاد کشور وجود نداشت، فولاد سنگان از ظرفیت اسمی کارخانه که تولید 5 میلیون تنی گندله بود فراتر می رفت و 71 روز تولید به دلیل برق و گاز از دست می رفت. در زمان توقف، عملاً بیشتر هستیم یک میلیون تن از تولید گندله را از دست دادیم که با توجه به میزان تولید گندله در سال 1400 و از دست دادن تولید، می‌توانیم از ظرفیت اسمی کارخانه فراتر برویم و قطعاً شاهد رکورد فوق‌العاده‌ای در تولید گندله خواهیم بود. کشور.

بیشتر بخوانید  بار مالی آموزش فرزندان افغانستان برای دولت و ملت؟ / افزایش هزینه های تحصیل برای کودکان افغان - اخبار سیاسی ایران - اخبار سیاسی تسنیم

وی با اشاره به رکوردهای روزانه و ماهانه و همچنین میزان تولید انباشتی گندله تا کنون، افزود: رکورد تولید روزانه این شرکت را شکسته و رکورد جدیدی در تولید ماهانه گندله در این شرکت با تولید بیش از 470 هزار به ثبت رساند. تن

وی ادامه داد: این شرکت از زمان راه اندازی تاکنون نزدیک به 14 میلیون تن گندله تولید کرده است که نشان از ظرفیت بالای فولاد سنگان در دستیابی به اهداف و برنامه های تولیدی خود دارد.

امرایی در پایان افزود: در دستیابی به اهداف تولید امسال که به فرموده مقام معظم رهبری سال «تولید دانش بنیان، اشتغالزایی» است، خانواده بزرگ فولاد سنگان مانند سال گذشته لبیک گوجان نمی میرد تا زمانی که نرسد. محقق نشدن شعار سال تحقق و دستیابی به رکوردهای جدید روزانه و ماهانه و انشاءالله فراتر از ظرفیت اسمی کارخانه، اولویت اصلی این شرکت دستیابی به تولید بیشتر خواهد بود، گویی رهبر فرزانه انقلاب، دوباره سال جدید را با اولویت تولید و بر دوش صنعت انتخاب کردند و ان شاء الله با هم افزایی تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی کشور شاهد تحقق فرامین معظم له خواهیم بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *